США, Китай чи Німеччина – рейтинг найдорожчих брендів світу
США, Китай чи Німеччина – рейтинг найдорожчих брендів світу

США, Китай чи Німеччина – рейтинг найдорожчих брендів світу

Найдорожчі бренди світу

Згідно з нещодавньою оцінкою, компанія оцінила бренди США приблизно в 37,33 трильйона доларів, що відображає значне зростання на 15,7% порівняно з попереднім роком. Про це свідчать дані щорічного дослідження Brand Finance, інформує 24 Канал.

Довідково. Ця оцінка враховує низку факторів, включаючи валовий внутрішній продукт (ВВП), інвестиційний потенціал, туристичну привабливість, політичну стабільність, торговельні правила та різні соціальні показники.

Перша п'ятірка: хто демонструє зростання

Вартість брендів Китаю зросла на 2,9%, сягнувши 20, 53 трильйона доларів. Тим часом, Німеччина посіла третю сходинку, вартість її брендів зросла на 0,3%, до 4,985 трильйонів доларів.

Велика Британія піднялсь на четверте місце, зафіксувавши зростання економіки на 10,2%. Тепер вартість брендів оцінюється в 4,45 трильйонів доларів. Це призвело до того, що Японія опустилась на п'яте місце. Наразі зниження фіксують на рівні 4,5%, зниження до 4,41 трильйон доларів.

Які країни замикають десятку

Останні економічні події у Франції продемонстрували помітне зростання на 10,4%, в результаті чого загальний обсяг капіталу склав 3,89 трильйонів доларів.

Тим часом в Індії відбулося падіння на 5,9%, загальний обсяг склав 2,77 трильйонів доларів. У Канаді фіксують скромне зростання на 2,2%, досягнувши 2,73 трильйони доларів, Італія теж демонструє зростання, воно становить 3,3%, досягнувши 2,4 трильйона доларів.

Крім того, до десятки кращих країнових брендів увійшла Іспанія з вартістю 2,22 трильйона доларів, яка у 2024 році перебувала на дванадцятій позиції. Південна Корея помінялася з нею місцями, а на одинадцятому місці залишилася Австралія.

Теги по теме
Бизнес
Источник материала
loader
loader