Чи Канаді дійсно потрібні інвестиції в BYD після тарифів Трампа, чи вже занадто пізно?
Чи Канаді дійсно потрібні інвестиції в BYD після тарифів Трампа, чи вже занадто пізно?

Чи Канаді дійсно потрібні інвестиції в BYD після тарифів Трампа, чи вже занадто пізно?

У зв’язку з великими митами у розмірі 25% на автомобілі, що виробляються в Канаді й потім експортуються в Сполучені Штати, стало відомо, що компанія BYD висловила бажання вкладати великі кошти в Great White North, але зіткнулася з “перешкодами”. Однак з введенням значних мит Трампа з 2 квітня, Канаді може знадобитися інвестиція тепер, як ніколи.Посол Китаю в Канаді Ван Ді заявив, що дії канадського уряду “суттєво підірвали” довіру китайських компаній до інвестицій на місцях. Наприклад, три китайські мінеральні компанії отримали вимогу продати свою діяльність, канадське відділення TikTok було закрито, а компанія зі штучним інтелектом DeepSeek була заборонена.Канада контролює компанії, включаючи BYD, з побоювань національної безпеки, для захисту власних автомобільних заводів і в знак солідарності з США, де колишній президент Байден вказав, що китайські бренди можуть скористатися Канадою як бічним входом до США. Однак з новими митами президента Трампа, вказується, що, можливо, вже немає потреби в захисті торгових відносин між Канадою та США, і дозвіл на інвестиції BYD може бути виправданим.Якщо мита Трампа змусять автовиробників перенести більшу частину виробництва в Сполучені Штати, в Канаді може втратитися безліч робочих місць у секторі автомобільного виробництва. Тепер саме Канаді може знадобитися BYD більше, ніж китайському автовиробнику.Але цей потяг може вже відійти. За словами речника BYD Френка Джірардо, у BYD немає планів щодо виробництва в Канаді, й компанія продовжить лише обслуговувати автобуси, яким користуються деякі оператори громадського транспорту в країні.

Источник материала
loader
loader