/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc8602fd0768a5f27aebc55e53b3012af.jpg)
Новий електричний паркетник Mazda може нарешті створити проблеми для Model Y
Mazda оновила тизер, який присвячений майбутньому повністю електричному кросоверу EZ-60. EZ-60 дуже нагадує концепт Arata, представлений на минулорічному Автосалоні у Пекіні. Планується, що його пропонуватимуть в Європі як CX-6e у версіях повністю електричної та з додатковим діапазоном. Автомобільні концепти — це завжди цікаво, але лише дуже низький відсоток з них залишається на ринку в оригінальній формі. Сьогодні ця цифра трохи зросла, оскільки Arata концепція виглядає призначеною для виробництва майже незмінно. Виробнича версія отримає назву EZ-60, принаймні в Китаї, але у інших ринках вона буде мати іншу емблему. Mazda сподівається, що цей артикул вийде краще, ніж не дуже вражаючий MX-30. Недавно ми повідомляли, що європейська версія цього електричного кросовера може мати назву CX-6e. Це логічно, оскільки Mazda виконала аналогічний хід з китайським седаном EZ-6, спільно розробленим з китайським партнером Changan, який буде ребрендований у 6e в Європі. Оскільки він виготовляється в Китаї, його не будуть продавати в Північній Америці. Mazda випустила короткий тизер на Weibo, щоб підняти ажіотаж навколо EZ-60. У відео показана силует SUV, зображений на цифрових графіках вітрового тунелю. Загалом цей кросовер виглядає ідентично в профілі до того, що було показано на автосалоні у Пекіні 2024 року. Ця машина була спрямована на китайський ринок, і, зокрема, на… Темою дизайну Mazda назвала “заспокійливий + майбутністю х сучасністю”. Після детальнішого розгляду тизера видно, що довгий задній відділ у формі сльози повинен допомогти більш ефективно прорізати повітря. Він помітно більше вистягнутий, ніж поточні SUV Mazda, такі як CX-50, CX-70 або CX-90. Усередині EZ-60 буде …, що, можливо, означає чисте, мінімалістичне виконання з декількома розкішними штрихами для створення посиленого відчуття преміум-класу. Наразі Mazda ще не оприлюднила технічні характеристики приводу, але ми маємо гарну уяву про те, що чекати, коли деталі стануть відомі. Подібно до седана EZ-6 / 6e, EZ-60 буде їздити на платформі EPA1 від Changan, тієї самої архітектури, що лежить в основі седана Deepal (також відомого як Shenlan) SL03. Це, швидше за все, означає, що EZ-60 матиме більше спільного не лише з Deepal S7. Чекайте на подібні опції силової установки та технологій, включаючи як повністю електричні, так і з додатковим діапазоном. Попередньо можна припустити, що EZ-60 / CX-6e може поставлятися в стандартному E-Skyactiv EV виконанні з 254 к.с. та батареєю на 68,8 кВт⋅год, що дозволяє пройти приблизно 300 миль (480 км). Також може бути версія з подовженим діапазоном, яка пропонуватиме 241 к.с. та батарею на 80 кВт⋅год, що збільшить діапазон до приблизно 342 миль (550 км). Для покупців, що не готові повністю перейти на електричний привід, ймовірно, також буде доступна версія з додатковим діапазоном, яка використовуватиме 1,5-літровий бензиновий двигун у поєднанні з меншим батарейним блоком для надання додаткової енергії за потреби. Це загальна картина наразі. Як тільки Mazda оприлюднить більше конкретних деталей, ми будемо тримати вас в курсі.

