/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6a9abdabcbd74c3b14766248cc7df475.jpg)
Виготовили лише 40, а цей Alfa GT Super можливо найгарніший серед них
Totem Automobili побудує лише 40 екземплярів карбонового GT Super restomod.Цей Jarama tribute надихнувся перемогою Alfa в 1972 році на Європейському турінговому чемпіонаті.670-сильний багатоточковий V6 з двома турбонаддувами приводить в рух виключно задні колеса.Є рестомоди, а є такі збірки, що змушують переосмислити, на що здатна вінтажна машина. GT Super точно відноситься до останньої категорії. Можливо, ви не знайомі з цією маленькою італійською компанією, але вони створюють один з найпрекрасніших рестомодів на основі Alfa Romeo на планеті. Це GT Super, а остання версія автомобіля, що з’явилася на світ з їхньої майстерні, це цей, який отримав прізвисько «Jarama».Ця конкретна збірка отримала свою назву від історичного треку Харама, де в 1972 році Alfa 1300 виборола перемогу в виснажливій 4-годинній гонці під час Європейського турінгового автомобільного чемпіонату. Як і кожен GT Super, Jarama привертає увагу, але виділяється декількома авторськими дотиками, які не знайдете в інших 40 екземплярах, які планує випустити компанія Totem.Читати: GT Super Jarama має власне карбонове кузовне обладнання від Totem, завершене в глибокому лаковому фарбі Blu Cervino, яка нахиляється більше до класичного, ніж блискучого. Totem додає ексклюзивність завдяки бічним емблемам, виготовленим з CNC-фрезеруванням, що поєднують емблему Cloverleaf і напис «Jarama».Знайдено всередині Connolly Cognac шкіру на сидіннях, обшивці стель та бічних панелях. Італійська фірма додала дві вінтажні хронографи Tag Heuer з пасажирського боку як присвячення “золотій ері гоночних заїздів, коли навіть вимірювання часу було ручною, аналоговою операцією”. Решта салону оздоблена майстерно виготовленим алюмінієм та карбоновим волокном. Також присутня чудова механіка з відкритим механізмом перемикання.В GT Super встановлений 2,8-літровий багатоточковий V6 з подвійним турбонаддувом, розроблений Italtecnica. Цей двигун має шість окремих дросельних заслонок, пряме та портове вприскування палива, по чотири клапани на циліндр, і розвиває 591 к.с. (441 кВт) при 7 200 об / хв та 516 фунт-футів (700 Нм).Італійська компанія також пропонує більш потужну версію цього двигуна з 739 к.с. (551 КВт) та 627 фунт-футів (850 Нм), проте табличка в салоні цього GT Super вказує, що в нього 670 к.с. Паркова шестіркова механіка є єдиною опцією передачі, яка передає потужність через задні колеса за допомогою обмеженого приводу.Конкретної ціни на цю збірку Totem не вказано, але, якщо вам цікаво, GT Super коштує від 539 000 євро (близько 584 000 доларів за поточним обмінним курсом) у найбільш базовій формі. Звісно, це до того, як ви почнете додавати опції та особисті дотики, що легко відправить кінцевий рахунок понад 700 000 доларів. З цього моменту це вже не просто автомобіль, а виявлення карбонового волокна з ручкою перемикання передач.

