/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fc7a8a0ca0acb8ad990e7d5d5f72b947d.jpg)
Укрзалізниця повертає користувачам втрачені внаслідок кібератаки квитки: як отримати
В акаунтах пасажирів з'являться відновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку Укрзалізниці до кібератаки, що сталася наприкінці березня
Зміст
Про це повідомила пресслужба перевізника.
Аби відновити свій квиток, придбаний раніше, користувачу потрібно:
- зайти у свій акаунт в застосунку Укрзалізниці;
- натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку перегенерації квитка;
- натиснути кнопку "Завантажити PDF-квиток" та зберегти відновлений квиток на телефоні.
УЗ рекомендує всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці.
У пресслужбі нагадали, що всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача.
- 23 березня в IT-системі Укрзалізниці зафіксувалитехнічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн-сервіси. Згодом стало відомо, що причиною цьому була масштабна кібератака.
- 29 березня в Укрзалізниці повідомили, що онлайн-сервіси компанії з продажу квитків працюють стабільно.
- Нині триває розслідування щодо того, чи здійснила хакерську атаку Росія.

