Новий кросовер Cupra Terramar прибув до України
В Україні офіційно презентували новий кросовер Cupra Terramar. Це вже шоста модель юного іспанського бренду Cupra. Автомобіль є близьким родичем Audi Q3, з яким він розділив платформу MQB та технічну “начинку”. Однак дизайн “іспанця” самобутній, а характер темпераментний.
За традицією ім’я новинки запозичене з топоніміки – Autоdromo de Terramar – це назва старої перегонової траси неподалік Барселони. А ось виробництво моделі організовано на заводі в угорському Дьорі, де з 2018 року збирають родинний Audi Q3. Зовнішність Terramar виконаний у фірмовому стилі бренду Cupra. Він має гострокутні фари, похилий капот з рельєфними ребрами, виштампування на колісних арках та задні ліхтарі, об’єднані тонкою світлодіодною смугою. За розмірами Cupra Terramar має трохи інші пропорції, ніж Audi Q3. Його довжина – 4519 мм (+34 мм), ширина – 1863 мм (+7 мм) та висота – 1584 мм (-10 мм). Колісна база у кросоверів однакова – 2681 мм.
Дизайнери інтер’єру також добре попрацювали, щоб створити оригінальний вигляд і всередині новинки. Кокпіт орієнтований на водія, перед яким розташували цифрову шкалу приладів. За другорядні функції відповідає сенсорний 12,9-дюймовий екран на центральній консолі. На місці традиційного селектора трансмісії на центральному тунелі — підсклянники та індукційні зарядки, а КПП керується важелем на рульовій колонці. Попереду встановили спортивні крісла з інтегрованими підголівниками. Задній диван забезпечений поздовжнім регулюванням, що дозволяє змінювати об’єм багажника від 540 до 630 літрів.
Для Cupra Terramar запропоновано 5 варіантів силового агрегату. Найдоступніша версія оснащена турбомотором 1.5 eTSI (150 к.с.) з 48-вольтовим стартер-генератором та переднім приводом. Середній рівень (MID) – дволітровий турбомотор потужністю 204 к.с. та повним приводом. На топверсії Terramar (VZ) також використаний дволітровий турбомотор, але він форсований до 265 сил. Всі перелічені мотори працюють у парі з 7-ступеневим “роботом” DSG з двома зчепленнями та системою повного приводу.
Крім того, для моделі передбачено дві передньопривідні модифікації Terramar eHybrid з PHEV. У обох під капотом 1,5-літровий турбомотор із 6-ступеневим «роботом» DSG, в який вбудований тяговий електромотор. Потужність силового агрегату – 204 або 272 сил. Батарея місткістю 19,7 кВт-год дозволять подолати виключно на електротязі до 100 км. Заряджання – від терміналів змінного (11 кВт) або постійного струму (50 кВт). Наявність батареї зменшила об’єм багажника до 400 л.
З усього цього різноманіття для українських споживачів будуть доступні лише дві версії – 2-літрові повнопривідні MID (204 к.с.) та VZ (265 к.с.). Вартість версії MID стартує з 1819339 грн, а за топовий VZ просять не менше 1972204 грн.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2F73ec3342e151aff3670d5c921e0881d8.jpg)
Инженеры разобрали батареи Tesla и BYD: какие выводы они сделали
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Ff6ca442878a66b666fd3a5b613f130e7.jpg)
"Гробы на колесах": эксперты назвали пять худших танков США за всю историю
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Ff907c44152bfb41dd453ab62c3569f5b.png)
Даже если модели не было в списке: автовладельцев заставят уплатить налог и большой штраф
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F6dd1225575fa56e4385adabe3ac999a0.jpg)
Названы самые популярные в Украине импортированные подержанные авто
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F422%2Fb256817026dc0016dbe42119b4a6b552.png)
В українському ринку з’явилася потужна новинка: трактор KENTAVR S 504Ue
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F716d64739fe27cbdf57c26e3e0662f42.jpg)
В Британии нашли кладбище новеньких электрокаров на миллионы: их утилизируют
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F74%2Fa2aaf137851cab1d9bb0eb0cb1162008.jpg)