"Укрпошта" знімає серіал для TikTok і Instagram, поки борги перевищують 9,9 мільярда гривень
"Укрпошта" знімає серіал для TikTok і Instagram, поки борги перевищують 9,9 мільярда гривень

"Укрпошта" знімає серіал для TikTok і Instagram, поки борги перевищують 9,9 мільярда гривень

Користувачів вражає SMM-кампанія Укрпошти у соціальних мережах.

Поки важко сказати, наскільки цей креатив допоможе Укрпошті залучити молодь та зменшити 9,9 млрд грн боргів.

Станом на кінець 2024 року Укрпошта накопичила боргів на понад 9 млрд 952 млн грн - це відповідно до офіційної статистики компанії.

З кінця 2021 року її боргові зобов’язання зросли на 2 млрд 758 млн 376 тис.

Це пов’язано як з інвестиціями в оновлення відділень, будівництвом сортувальних центрів тощо, так і з пошкодженнями компанії внаслідок руйнування її об’єктів під час війни та окупації частини території країни.

2024 рік компанія завершила зі збитками на 413,2 млн грн.

Проте як керівництво, так і піар-команда Укрпошти не втрачають оптимізму.

3 квітня 2025 року Укрпошта випустила третю серію свого серіалу.

Цього разу під пісню співачки АЗІЗИ "Фантом".

Tok акаунтах Укрпошти.

У ньому знімаються, як і в інших відео, дві дівчини та хлопець, які працюють в SMM-відділі державної компанії вже майже рік.

Кожну серію "серіалу" публікують одночасно і Укрпошта, і співачка, чия пісня використовується для цієї серії.

У першій серії це була "Між сірими днями" Мії Рамарі, у другій - пісня Насті Околиці "Моя утома".

Таким чином, Укрпошта також допомагає розкрутитися виконавицям, які нещодавно почали свої кар’єри на сцені.

За сюжетом - дівчина приходить у відділення Укрпошти в Києві й закохується у молоду працівницю Укрпошти.

Вони спілкуються, танцюють, весело проводять час.

У другій серії на поштамті з великими чергами клієнтка шукає свою подругу, але бачить, що вона дружньо спілкується з якимось хлопцем.

Ображається на неї та йде геть.

У третій серії клієнтка заходить у майже порожнє відділення Укрпошти, щоб відправити посилку.

Її подруга - працівниця бачить її та радісно підбігає, щоб прийняти замовлення.

Проте досі ображена клієнтка віддаляється, не відправивши свою коробку.

Вона прямує до виходу, але на середині зали озирається.

у 4-й серії.

Частині молодої аудиторії акаунтів Укрпошти це подобається.

Tok при 340,4 тисячах переглядів.

Tok при 140,9 тисячах переглядів.

Tok при 75,6 тисячах переглядів.

Користувачі соцмереж активно обговорюють контент.

Проте соцмережі поки не оплачують подібні перегляди.

Тому це розвага для SMM-спеціалістів у вільний час.

Tok або нижче:.

@ukrposhta Як добре, коли між сірими днями й дощем є ви

Ті самі клієнти, чиї кроки ми впізнаємо серед сотень інших.

І добре, коли є @Mia Ramari🧚🏻‍♀️ ♬ оригінальний звук - Укрпошта.

@ukrposhta

Виявляється, навіть найрідніші операторки видають посилки не тільки тобі.

Така от поштова драма 🥺 Трохи схлипнути й вкутатися в голос @ookolitsa можна послухавши «Мою утому» на всіх стримінгових платформах.

♬ Моя утома - Околиця.

@ukrposhta І навіть коли трохи злишся, тремтять твої руки, головне — не зникай одразу

Бо хіба є у світі ще хтось, хто краще за твою операторку знає, скільки пилючок здули з твоєї посилки? «Фантом» неймовірно талановитої @azizaveta ♬ Фантом - АЗІЗА.

Скільки коштують такі зйомки - сказати важко.

Але у 2024 році Укрпошта укладала угоду з фірмою ТОВ "Люм’єр Продакшн" на 3 млн 270 тис.

448 грн на створення серії коротких відео.

Чи відноситься сюди серіал та інші розважальні відео з цими ж акторками і актором - невідомо.

Адже подібне можна якісно зняти й на останні моделі i.

Phone безкоштовно.

Ми також писали, що професійно знята реклама Укрпошти у 2024-2025 роках транслюється по телебаченню за 23,5 млн грн - послуги надає ТОВ "Стар Ап Плюс".

Професійна реклама Укрпошти виглядає так:.

Источник материала
loader