Китай надсилає в Австралію велику кількість нових пікапів
Китай надсилає в Австралію велику кількість нових пікапів

Китай надсилає в Австралію велику кількість нових пікапів

На минулому тижні на ринку авто в Китаї з’явилися дві нові моделі пікапів від китайських виробників, що свідчить про серйозні наміри місцевих брендів розширювати свою присутність на глобальних ринках пікапів. JAC Hunter PHEV і Foton Tunland пропонують зовсім різні підходи до питань корисності і продуктивності. Читайте далі: Навіть якщо ці дві нові моделі ніколи не потраплять на американські узбережжя, вони демонструють, наскільки серйозно китайські бренди налаштовані на розширення своєї присутності на глобальних ринках пікапів. Hunter є преміальною версією платформи T9 від бренду, позиціонується як флагманська модель, спрямована прямо на конкурентів, таких як BYD Shark 6 і, можливо, трохи амбітно, Ford Ranger Raptor. Він має сміливий новий дизайн з чорними елементами, розширеними крильцями та спортивним дуговидним бампером, що гарантує йому присутність, щоб конкурувати з BYD та Ford. Він також має вражаючу потужність.Гібридна Сила з Цифрами, Що ВражаютьJAC Hunter працює за допомогою 2,0-літрового турбованого чотирьохциліндрового бензинового двигуна, доповненого електромотором на передній вісі та одним на задній. Разом вони виробляють вражаючі 516 к.с. (385 кВт) та 737 фунт-футів (1 000 Нм) крутного моменту. На тлі цього BYD Shark 6 розвиває 430 к.с. (321 кВт) і 479 фунт-футів (650 Нм), тоді як більш старомодний Ranger Raptor має 391 к.с. (282 кВт) і 430 фунт-футів (583 Нм) за австралійськими специфікаціями. інформує, що батарея ємністю 31,2 кВт·год забезпечує до 100 км (62 миль) безвідмовного електродвигуна, а також є функція перетворення електромобіля на мобільне джерело живлення. Те, що ми ще не знаємо: навантаження, тягова здатність або цінова політика, три показники, які можуть визначити успіх або невдачу його у ринку, який все ще надає перевагу роботящим характеристикам.Foton Підкидає Свій Капелюх у КільцеДо JAC Hunter на постійно зростаючому австралійському ринку пікапів долучилися Tunland V7 і Tunland V9 від . Компанія відома як виробник комерційних вантажівок, але вважає, що має все необхідне для конкуренції з найкращими повнорозмірними пікапами.Хоча багато ключових технічних характеристик двох моделей Tunland залишаються в таємниці, ми знаємо, що стандартний V7 пропагується як “працьовитий робітничий конь”, тоді як V9 нарощує свої можливості з більш вдосконаленою підвіскою та розкішшю, що робить його кращим для дорожнього відчуття. Продажі V7 і V9 стартували на кількох закордонних ринках, включаючи Південну Америку, наприкінці минулого року.Обидва моделі Tunland працюють на основі 2,0-літрового турбодизельного двигуна з 48-вольтовою системою м’якого гібрида. Вони розвивають 161 к.с. (120 кВт) та 332 фунт-футів (450 Нм) крутного моменту. Хоча повних австралійських характеристик ще не підтверджено, ймовірно, вони будуть схожі на ці показники.

Источник материала
loader
loader