Subaru Outback визнає, що він є SUV, а не універсал
Subaru Outback визнає, що він є SUV, а не універсал

Subaru Outback визнає, що він є SUV, а не універсал

Сучасний універсальний автомобіль для позашляховиків від Subaru, Outback, повністю оновлений на 2025 рік, якраз на своє 30-річчя. Outback, один із піонерів кросоверів, вже був популярним універсалом для сімейних поїздок, коли багато виробників ще не зрозуміли його значення. Audi Allroad і Volvo XC70 слідували його прикладу, але мало хто може похвалитися такою тривалістю присутності на ринку. Тепер, коли модель Legacy зникла, Outback — це найпопулярніший кросовер середнього розміру в Америці, що поступово звертається до своїх SUV коренів, поклавши більшість від wagon.Чого варто залишити незмінним? Всі версії 2026 року Outback мають стандартний повний привід і, крім того, пропонують, принаймні, 8,7 дюйма (220 мм) відстані від землі. Майже всі рівні комплектації з 2025 року залишаються в наявності, і двигуни залишаються такими ж.Деякі речі залишаються незмінними. Наприклад, базовий двигун без наддува трохи втрачає потужність. У 2025 році він видавав 182 кінських сили, а тепер це 180. 2,4-літровий турбодвигун розвиває 260 кінських сил, що може здатися втратою потенціалу, оскільки він рівний версії 2025 року, але принаймні він не втрачає показників. Обидва двигуни використовують безступінчасту трансмісію для передачі потужності на всі чотири колеса.Найбільш вражаючою новиною є зовнішній вигляд нового Outback. Від носа до кінцівки він виглядає куди більш кутовим, ніж його попередник. Фари розділені на два простори спереду і обрамлені широкою U-подібною решіткою з великим логотипом в центрі. Пластикова обшивка кузова спрямована на надання цій повнoprивоdній універсалі більш жорсткого вигляду з будь-якої сторони. Subaru каже, що вибрали прямокутний вигляд, щоб “підкреслити його висоту та надійність”.Стиль не єдине, на що звернула увагу компанія. Нові дахові рейки Outback спроектовані для перенесення навантаження вагою до 220 фунтів, що достатньо для велосипедів, вантажів або навіть палатки на даху. Максимальне навантаження на стоячому стані становить 800 фунтів, а поперечне навантаження обмежено 220 фунтами, що означає, що можна зручно розмістити гамак або затягнути білизну на білизняній лінії між поперечинами без проблем. Ззаду більш вертикальний задній люк допомагає покращити як естетику, так і вантажопідйомність.Покращення в салоні та удосконалення технологійЗміни продовжуються в салоні, де Subaru впроваджує два нові дисплеї. Інформаційна панель тепер є цифровою одиницею 12,3 дюйма, інфотейнмент-система має діагональ 12,1 дюйма з новим процесором для прискорення реакції. Це виглядає досить …На щастя, виявляється, Subaru почула скарги стосовно керування HVAC в інфотейнмент-системі. Тепер усі кнопки фізичні і розташовані нижче системи. Бездротові Android Auto та Apple CarPlay стали стандартом.Subaru каже, що Outback зменшує шум вітру на 10% і стає тихіше та “більш вишуканим” в результаті. Виробник перепроектував і інші елементи, включаючи підставки для келихів, роз’єми заряджання та кришку багажника. Салон теж виріс завдяки на 2 дюйми вищому верхньому краю даху. Це означає додаткові два кубічних футів простору для вантажівки, загалом 34,6 ззаду. Все це виглядає прекрасно, але у Outback 2026 є ще один трюк у рукаві Subaru.Зокрема, водії можуть подорожувати без дотику руками на деяких шосе зі швидкістю до 85 миль на годину. Це має зробити автомобіль для подорожей на тривалий відстані ще краще. Однак Subaru поки що не оприлюднив показники ефективності палива, цін та доступності для Outback.Версія Wilderness: більш ретельний, більш здатнийТе, що він нам повідомив, — це лише про те, наскільки здатний і стійкий новий Outback Wilderness. Він оснащений стандартним турбодвигуном, безступінчастою трансмісією і повним приводом. Крім очікуваних можливостей, він має 9,5 дюйма підвіски. Однак тут реально цікаві деталі.Наприклад, серія Wilderness отримує спеціально налаштовані амортизатори, які реагують в реальному часі на дорожні умови. Система повного приводу також може швидше блокувати центральний диференціал, щоб зменшити обертання коліс бездоріжжям. Subaru також приділив увагу важливим деталям, таким як кути вильоту, заїзду та перешкод.“Кут заїзду був збільшений до 20 градусів порівняно з 18 градусами; кут підйому похилки збільшується до 21,2 градусів порівняно з 19,4 градусами; і кут виїзду збільшується до 22,5 градусів порівняно з 21,4 градусами, — говорить виробник. Ці цифри лише висновок з попереднього покоління Wilderness, за винятком кута виїзду. Тепер вона може виїжджати під кращим кутом в 23,6 градуса.Тим не менш, Outback 2026 залишається одним з найбільш здатних універсалів – вибачте, SUV – на ринку, поєднуючи повсякденне використання з реальною позашляховою функціональністю. Ми залишаємося в очікуванні, щоб побачити, як вийдуть ціни та показники палива, але оновлення тут виглядають відмінно, навіть якщо пристрасні шанувальники Subaru будуть скучати за чистим досвідом універсалу.

Источник материала
loader
loader