/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F8bb4ebd6b1449224304a2afb63f110d5.jpg)
В Mazda працюють над новим поколінням MX-5
Наступне покоління родстера Mazda MX-5 отримає новий двигун, який буде відповідати актуальним екологічним нормам, але при цьому дозволить зберегти бешкетливий характер родстера.
Найпопулярніший у світі спорткар протягом 35 років демонстрував, що для отримання задоволення не потрібно багато потужності. Але при цьому з кожним поколінням віддача двигуна Miata збільшувалася. Нові норми викидів загрожували зробити автомобіль наступного покоління менш потужним та повільним, але у компанії Mazda з цими не згодні. Тому нова генерація отримає двигун об’ємом майже на літр більше, ніж у 1,6-літрового первістка 1989 року, і він, як і раніше, працюватиме в парі з механічною коробкою передач.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F8d68b4d1163873f874be010c689abfb0.jpg)
Нова генерація МХ-5 отримає двигун об’ємом майже на літр більше, ніж у 1,6-літрового первістка 1989 року
MX-5 2027 надійде отримає 2,5-літровий двигун сімейства SkyActiv Z, розповів в інтерв’ю Road & Track технічний директор компанії Рюїті Умесіта. Нагадаємо, що актуальна американська версія оснащується 2-літровим 184-сильним двигуном, а європейцям доводиться задовольнятися варіантом з двигуном об’ємом 1,5 л і потужністю 132 к.с. У Японії пропонується найпотужніший 200-сильний варіант для лімітованої серії Spirit Racing.
200-сильна модель Spirit Racing – найпотужніша MX-5 сімейства ND
Поки немає інформації, чи новий двигун на майбутньому родстері розвиватиме 233 к.с. або його дефорсують до 185-200 л. Можливо, з міркувань екології його віддача буде порівнянна із сучасним варіантом. Але очікується, що новинка стане легшою і матиме покращені динамічні характеристики. Головний дизайнер Масаші Накаяма повідомив Road & Track, що його команда націлена на споряджену масу “менше за тонну”.
Найлегша MX-5 сімейства ND, що продається в США, – це Sport (1073 кг). У Японії є версія 990S з 1,5-літровим двигуном, маса якої відповідає індексу – 990 кг. Зниження ваги вдалося досягти завдяки скороченню обсягу використовуваної звукоізоляції, використання легших компонентів, легкосплавним диском та відмови від інформаційно-розважальної системи.
У Японії є версія 990S з 1,5-літровим двигуном, маса якої відповідає індексу – 990 кг
Хоча в інтерв’ю R&T не згадуються гібридні технології, Mazda раніше заявляла, що наступний MX-5 буде оснащений деякою формою електричної допомоги, і ми знаємо, що сімейство Skyactiv-Z, яке дебютує на CX-5 2027 року, розроблене з урахуванням майбутньої електрифікації.
Дебют нового покоління родстера намічено на наступний рік.

