/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff05b6792ecaf339b148f3f62dc313a59.jpg)
Підписки вже не головне: як Netflix планує досягти 1 трильйон доларів капіталізації до 2030 року
Про це повідомляє The Wall Street Journal, посилаючись на інформацію, озвучену під час щорічної внутрішньої бізнес-наради компанії у березні, передає 24 Канал.
Довідково. Наразі капіталізація становить близько 400 мільярдів доларів.
Мета – подвоїти дохід
Щоб реалізувати цю мету, компанія планує подвоїти річний дохід – із 39 мільярдів у 2024 році до 78 мільярдів долрів у 2030-му. Хоча за останні п'ять років виручка Netflix зросла майже на 94%, раніше її стимулював бурхливий розвиток стримінгового ринку та менша конкуренція.
Як намагаться досягти плану сервіс
Тепер же компанія фокусується не лише на розширенні бази підписників, а й на масштабуванні рекламного бізнесу.
Зокрема, Netflix має намір отримувати 9 мільярдів доларів рекламного доходу щороку до 2030 року. Попри те, що компанія не розкривала детальної інформації про прибутки від введеного у 2022 році тарифу з рекламою, аналітики eMarketer прогнозують, що вже у 2025-му Netflix отримає понад 2 мільярди доларів лише на ринку США.
У планах – активне просування найдоступнішого рекламного плану підписки та розвиток прямих трансляцій, під час яких реклама буде показуватись навіть користувачам преміальних тарифів,
– повідомило видання.
Netflix Ads Suite
Щоб зміцнити позиції в рекламному сегменті, Netflix запускає власну рекламну платформу – Netflix Ads Suite, яка об'єднає сервер оголошень і систему управління рекламним інвентарем.
Нова технологія дозволить впроваджувати інноваційні рекламні формати, зберігаючи при цьому ліміт у 4 хвилини реклами на годину контенту.
Незважаючи на те, що компанія більше не публікуватиме дані про кількість підписників, вона прагне досягти позначки у 410 мільйонів користувачів до 2030 року. Це на 108 мільйонів більше, ніж у 2024-му. Лише торік Netflix додала 41 мільйон нових підписників – рекордний приріст, особливо в останньому кварталі.
Оновлені фінансові показники за перший квартал 2025 року компанія оприлюднить 17 квітня.

