Amazon надсилає електронні листи продавцям, щоб оцінити, як тарифи Трампа впливають на їхній бізнес
Amazon надсилає електронні листи продавцям, щоб оцінити, як тарифи Трампа впливають на їхній бізнес

Amazon надсилає електронні листи продавцям, щоб оцінити, як тарифи Трампа впливають на їхній бізнес

Amazonзвертається до сторонніх продавців, на які припадає більшість товарів, які продає компанія, щоб оцінити, як високі тарифи президента Дональда Трампа впливають на їхній бізнес.

Згідно з електронним листом, який переглянув CNBC, минулого тижня члени команди зв’язків із продавцями Amazon почали зв’язуватися з деякими продавцями США. В електронному листі запитується, як «поточна ситуація з тарифами в США» вплинула на стратегії продавців щодо пошуку та ціноутворення, логістичні операції та плани доставки товарів на склади Amazon.

«Я хотів почати обговорення поточної ситуації з тарифами в США та того, як це впливає на наш бізнес на Amazon, зокрема з точки зору логістики», — йдеться в електронному листі. «Станом на квітень 2025 року ми все ще маємо справу з наслідками різних тарифних політик, і я вважаю, що для нас вкрай важливо, щоб ви ділилися поточним досвідом і стратегіями».

Представники Amazon не відразу відповіли на прохання прокоментувати електронний лист, про який раніше повідомляв The Wall Street Journal . Галузеве видання Modern Retail висвітлило цю електронну пошту в понеділок.

Компанії будь-якого розміру перетравлюють вплив нових мит Трампа. Раніше цього місяця президент підписав указ, який накладає далекосяжний план, але за кілька днів він змінив курс і знизив тарифи для окремих країн до загальної ставки в 10% для всіх торговельних партнерів, крім Китаю, який стикається з тарифами в розмірі 145%, включаючи податок на фентаніл, запроваджений у лютому та березні. Ринки акцій і облігацій різко коливалися за останні два тижні.

Збори на товари з Китаю можуть бути особливо обтяжливими для мільйонів компаній, які покладаються на сторонній ринок Amazon і постачають багато своїх товарів із другої за величиною економіки світу. Зараз на частку сторонніх продавців припадає близько 60% усіх товарів, що продаються на веб-сайті Amazon.

Деякі продавці Amazon повідомили CNBC, що вони планують утримувати стабільні ціни стільки, скільки зможуть, щоб залишатися конкурентоспроможними, але додаткова вартість тарифів може зрештою вивести їх з бізнесу, якщо вони залишаться на місці.

Минулого тижня генеральний директор Amazon Енді Джессі заявив , що деякі продавці можуть в кінцевому підсумку перекладати вартість тарифів на споживачів у вигляді вищих цін.

«Я розумію, чому, я маю на увазі, залежно від того, в якій країні ви перебуваєте, у вас немає 50% додаткової маржі, з якою ви можете грати», — сказав Джассі в четвер в інтерв’ю Ендрю Россу Соркіну з CNBC.

Мита вплинули на інші частини роздрібного бізнесу Amazon. Минулого тижня компанія почала скасовувати деякі прямі імпортні замовлення на продукти, що постачаються постачальниками в Китаї, повідомили CNBC консультанти. Деякі постачальники товарів для дому та кухонних аксесуарів мали продукти, готові забрати Amazon у портах доставки, але дізналися, що їхні замовлення скасовано.

Источник материала
loader
loader