Чи виглядає краще концепт електричного BMW M3 без камуфляжу?
Чи виглядає краще концепт електричного BMW M3 без камуфляжу?

Чи виглядає краще концепт електричного BMW M3 без камуфляжу?

BMW представила версію концепту Vision Driving Experience без камуфляжу. Електромобіль, спрямований на високу продуктивність, отримав світловідбивчу фарбу і ультрафіолетову плівку. “Heart of Joy” відповідальний за живлення всіх майбутніх електромобілів Neue Klasse від BMW.BMW представила нову версію концепції Vision Driving Experience на Шанхайській автовиставці, хоча офіційно вона не є електричною M3, але це найближче, що ми можемо отримати наразі. Дослідження, що намічає майбутність електромобілів високої продуктивності, позбулося обгортки камуфляжу і показало більше дизайнерської мови, яка буде визначати лінійку Neue Klasse від BMW.Нещодавно було оголошено про цей автомобіль, але до цього часу він приховувався під досить несподіваним камуфляжем. Тепер BMW зняла завісу і обрала “спеціальну світловідбивчу фарбу”. Ця фарба використовує світлочутливі пігменти, які заряджаються в світло денне й світяться у темряві. Щоб додати візуальної драматичності, спеціальна плівка на задній частині кузова створює жовту градацію під ультрафіолетовим світлом.Електричний M3, вибачте, Vision Driving Experience, очевидно, має багато спільних дизайнерських елементів з Vision Neue Klasse 2023 року, хоча й з усиленою передньою амортизацією. Серед яскравих моментів — активна аеродинаміка і, так, колеса, які світяться різними кольорами. Ці ободи практично як кільце настроїв для вашого автомобіля: вони стають зеленими при прискоренні, синіми під час відновлення енергії та помаранчевими при гальмуванні.Тестові водії Йенс Клінгманн та Еліас Хаундтонджі сіли за кермо Vision Driving Experience під час Брандової ночі BMW, демонструючи продуктивність автомобіля під прикриттям темряви. Вони випробовували чотирьохмоторну силову установку та високоякісну систему векторування крутного моменту, показуючи керованість автомобіля під час руху.Тепер поведемо розмову про крутний момент. BMW стверджує, що випускає дивовижний 13 269 фунт-фут (17 990 Нм) крутного моменту. Так, ви правильно зрозуміли, проте майже впевнено, що виміри здійснювалися на колесах, а не на колінчастих валиках, оскільки, якщо не переписати закони фізики, ця цифра є вбивчою. Незважаючи на це, “Heart of Joy” управляє практично усім, від динаміки руху до гальмування, відновлення енергії та керування.BMW зробила цілком ясним, що концепція Vision Driving Experience “розроблялася лише для розвитку і не призначалася для масового виробництва”. Однак дизайн Neue Klasse буде поступово проникати в усю лінійку BMW, як електричну, так і з автомобілями з внутрішнім згорянням. Також “Heart of Joy” буде інтегровано в майбутні електромобілі, включаючи ті зі серії M, тому можна очікувати, що деякі з цих високотехнологічних див можуть просочитися у майбутні моделі високої продуктивності.BMW планує запустити . Перший з них, повністю електричний iX3, почне виробництво на заводі у Дебрецені (Угорщина) до кінця 2025 року. Цей позашляховик буде наслідувати седан 2026 року, який, ймовірно, отримає назву i3 і стане електричною альтернативою BMW 3 Series. Так що, якщо ви сподіваєтеся на електрифіковану 3 Series, схоже, що ваше бажання скоро збудеться.Електричний седан, ймовірно, буде найбільш схожим на оригінальну концепцію Vision Neue Klasse, а версія від BMW M буде сильно натхненна Vision Driving Experience, яка простежена тут.

Источник материала
loader
loader