Honda випустила GT, але це не таке, як ви думаєте
Honda випустила GT, але це не таке, як ви думаєте

Honda випустила GT, але це не таке, як ви думаєте

Honda представила дві версії серійного варіанту концепції GT для китайського ринку.GAC Honda GT і Dongfeng Honda GT мають різні фари, але виготовляються разом.Салони GT оснащені цифровими дзеркалами дверей та чотирма додатковими екранами, щоб відволікти водіїв.Якщо ви досі пов’язуєте літери GT з великими спортивними купе класу люкс, як то Bentley Continental GT, нова модель Honda з такою ж назвою може не вас зацікавити. Проте, якщо ви захоплюєтеся ідеєю стильного доступного сімейного електромобіля з амбіціями спортивного купе та вважаєте, що екранів ніколи не буває забагато, вам сподобається в двох моделях Honda, представлених на цьому тижні.Хонда GAC GT (показана тут у червоному кольорі) та її “брат” Honda GT від Dongfeng (синій) фактично є однаковими автомобілями. Вони виготовляються на одній фабриці в Китаї для китайського ринку, але легко уявити, як вони могли би працювати в США, якби не поточна ситуація з митами.Обидва автомобілі отримали логотип H (без будь-якого фонового значка) під чорними капотами та назву Honda на передніх дверях. Проте, в той час як GT отримав DRL і фари заднього світла у стилі Lamborghini Revuelto, GAC вибрав фронтальні світлодіодні фари з двома рівнями та залишив задні фари на тому ж рівні.Також наявні камерні дзеркала на дверях, а цифрові екрани, що показують зовнішні зображення, лише два з шести, які уміщують в себе високотехнологічний салон. Ще чотири знаходяться у цифровому приладовому відсіку, розміщеному вгорі на бортовій панелі, на традиційному центральному сенсорному екрані, на додатковому сенсорному екрані у формі телефону під ним – ймовірно, для функцій клімат-контролю – та ще один екран на пасажирському боці автомобіля, який набагато більший та потворніший, ніж будь-які інші пасажирські дисплеї, які ми коли-небудь бачили.GT – це друга хвиля моделей Honda Ye EV, створених спеціально для Китаю. І хоча Honda не розкрила жодних деталей про двигун, ми можемо припустити щось, виходячи з перших автомобілів Ye, під яких випущено у виробництво в минулому році, коли GT був лише концепцією.Ці електромобілі розвивають 268 км/год (272 к.с. / 200 кВт) в одномоторній, задньопривідній версії або 469 км/год (476 к.с. / 350 кВт), коли вони обладнані подвійними моторами й повним приводом. Деякі китайські ЗМІ стверджують, що моделі GT також отримають одномоторні та двомоторні варіанти, причому одномоторні версії матимуть розподіл ваги 50:50. Чи хотіли б ви побачити Honda GT в Європі, Австралії та Північній Америці?

Источник материала
loader
loader