/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fb0216eeedf7322e7a05aa0d7702b0e36.jpg)
Honda випустила GT, але це не таке, як ви думаєте
Honda представила дві версії серійного варіанту концепції GT для китайського ринку.GAC Honda GT і Dongfeng Honda GT мають різні фари, але виготовляються разом.Салони GT оснащені цифровими дзеркалами дверей та чотирма додатковими екранами, щоб відволікти водіїв.Якщо ви досі пов’язуєте літери GT з великими спортивними купе класу люкс, як то Bentley Continental GT, нова модель Honda з такою ж назвою може не вас зацікавити. Проте, якщо ви захоплюєтеся ідеєю стильного доступного сімейного електромобіля з амбіціями спортивного купе та вважаєте, що екранів ніколи не буває забагато, вам сподобається в двох моделях Honda, представлених на цьому тижні.Хонда GAC GT (показана тут у червоному кольорі) та її “брат” Honda GT від Dongfeng (синій) фактично є однаковими автомобілями. Вони виготовляються на одній фабриці в Китаї для китайського ринку, але легко уявити, як вони могли би працювати в США, якби не поточна ситуація з митами.Обидва автомобілі отримали логотип H (без будь-якого фонового значка) під чорними капотами та назву Honda на передніх дверях. Проте, в той час як GT отримав DRL і фари заднього світла у стилі Lamborghini Revuelto, GAC вибрав фронтальні світлодіодні фари з двома рівнями та залишив задні фари на тому ж рівні.Також наявні камерні дзеркала на дверях, а цифрові екрани, що показують зовнішні зображення, лише два з шести, які уміщують в себе високотехнологічний салон. Ще чотири знаходяться у цифровому приладовому відсіку, розміщеному вгорі на бортовій панелі, на традиційному центральному сенсорному екрані, на додатковому сенсорному екрані у формі телефону під ним – ймовірно, для функцій клімат-контролю – та ще один екран на пасажирському боці автомобіля, який набагато більший та потворніший, ніж будь-які інші пасажирські дисплеї, які ми коли-небудь бачили.GT – це друга хвиля моделей Honda Ye EV, створених спеціально для Китаю. І хоча Honda не розкрила жодних деталей про двигун, ми можемо припустити щось, виходячи з перших автомобілів Ye, під яких випущено у виробництво в минулому році, коли GT був лише концепцією.Ці електромобілі розвивають 268 км/год (272 к.с. / 200 кВт) в одномоторній, задньопривідній версії або 469 км/год (476 к.с. / 350 кВт), коли вони обладнані подвійними моторами й повним приводом. Деякі китайські ЗМІ стверджують, що моделі GT також отримають одномоторні та двомоторні варіанти, причому одномоторні версії матимуть розподіл ваги 50:50. Чи хотіли б ви побачити Honda GT в Європі, Австралії та Північній Америці?

