/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fb5641ae7b0937eaca60fe901f5907845.jpg)
Seres 5 перемагає Tesla Model Y у комфорті, але програє в битві там, де це важливо
Якщо останнім часом ви слідкували хоча б наполовину за ринком електромобілів, то ви знаєте, що конкуренція швидко наростає, і нові викликачі намагаються відібрати корону у вже визнаних гравців. Недавно ми провели час за кермом Seres 5, повністю електричного позашляховика з Китаю, що має преміум амбіції. Однак, окрім основного огляду, ми хотіли порівняти його з найбільшим конкурентом, Tesla Model Y, тому ми організували швидке порівняння між ними.Seres 5 може був представлений в 2024 році, але китайська версія існує з 2019 року. На жаль, на момент, коли ми мали Seres у наших руках, Tesla не пропонувала тестових поїздок на новій Juniper в Греції, тільки на попередній версії Model Y. Проте це цікаве порівняння, навіть якщо ми повинні врахувати зміни, внесені оновленою Tesla.Вигляд – суб’єктивна річ, але порівняння було б неповним без протистояння. Поза зовнішнім стилем, ми також врахували кабіну, де Seres тихо виходить вперед.р>Обидві моделі поєднують ознаки кросовера та купе, міркуючи на золоту середину між аеродинамікою та практичністю. Поряд, Tesla Model Y просто виглядає менш цікаво. Це в частині через те, що вона нагадує переваженого налитого, хоча Tesla виправила це в останньому оновленні середнього життєвого циклу. Не допомагає той факт, що Model Y стали приблизно такими ж поширеними, як голуби в парку.Кажучи це, задній кінець Model Y все ще виглядає більш чистим і згуртованим, ніж у Seres 5. Хоч Seres і не перемагає на красоту, він привертає більше уваги і виглядає трохи більш преміум. Він точно міг би запозичити кілька оновлень стилю, але навіть без них він виглядає свіжіше, ніж звична форма Tesla.Водіння обох електрокарів підряд довело, що Seres 5 має найкомфортніше та вишукане керування. Плюшева підвіска поглинає нерівності дороги краще, ніж Tesla, яка може виявитися дещо жорсткою порівняно з Seres.Seres також має більш плавне подання потужності – особливо в режимах EV та Comfort – закінчуючи його дружні поведінку на дорозі. Крім того, кабіна Seres трохи тише, хоча ми не мали можливості випробувати обидва автомобілі під час тривалих поїздок на шосе.Ще: Хоча більшість покупців ЕОМ не цікавляться спортивними властивостями водіння, ми мусили включити цей сегмент, дозволяючи різницям у характері обох моделей засвітити.р>На виручай таємних дорогах ви отримаєте більше задоволення від Tesla, ніж від Seres. Її керування більш пряме, а налаштування шасі відчувається дуже точним порівняно з більш збалансованим варіантом Tesla, спрямованим на сімейний автомобіль.Ще: Ще одне, на що я звернув увагу, – незважаючи на меншу потужність та трохи повільний папір (0-62 миль/год за 5 секунд порівняно з 4,2 секундами), Tesla відчувається швидшою, надаючи стрімке прискорення з моменту старту. Завдяки цьому та більшому спрямованому на задню ось режиму повного приводу, Tesla Model Y більше налаштована на швидке використання, тому що вона є кращим вибором для емоційного водіння.У , де ми тестували ці автомобілі, оновлений Tesla Model Y Long Range AWD починається з €52,990 ($58,100) або €43,990 ($48,200) з урахуванням компенсацій. Моделі в наявності старішої версії можна придбати ще дешевше, починаючи з €48,940 ($53,600).Тим часом Seres 5 коштує €57,500 ($63,000), включаючи компенсації. Це означає, що Seres вимагає премію в розмірі €13,510 ($14,800) вище, ніж новий Model Y Juniper з аналогічними технічними характеристиками. Різниця ширша, якщо врахувати старі моделі в наявності.Seres 5 – вражаючий ЕОМ, особливо коли ви берете до уваги, що це перший серійний автомобіль бренду, але бестселер Tesla дійсно важко перегнати у їх власному сегменті. Наше порівняння показало, що Seres має більш комфортне керування та кращий внутрішній дизайн, але Tesla є більш практичною, має гостріші динамічні характеристики та значно доступніша.Загалом, попередня Tesla Model Y все ще виглядає добре збалансованою опцією для потенційних покупців ЕОМ. Однак конкурентоспроможність оновленої Model Y Juniper робить її найбільш раціональним вибором, виправивши багато недоліків свого

