Mercedes відкидає концепцію електромобілів як “побутових приладів на колесах”
Mercedes відкидає концепцію електромобілів як “побутових приладів на колесах”

Mercedes відкидає концепцію електромобілів як “побутових приладів на колесах”

Компанія переосмислює свій підхід до дизайну, прагнучи об’єднати стиль електро- та бензинових моделей. Горден Вагенер, головний дизайнер Mercedes-Benz Group, зазначив, що бренд уникатиме шаблонних рішень і не створюватиме автомобілі, схожі на “побутову техніку на колесах”.Під час інтерв’ю на автосалоні в Шанхаї Вагенер розкрив деякі деталі майбутнього стилю компанії. Він висловив думку, що “найгірше в нових трендах – втрата індивідуальності”, мабуть, маючи на увазі потік однакових електромобілів на китайському ринку.Покупці преміальних авто очікують унікальності, а не шаблонівВагенер вважає, що для преміального сегменту особливо важливо виділятися: “Люкс – це коли ви відчуваєте до автомобіля емоції, а не просто користуєтеся ним як засобом пересування”. Він підкреслив, що Mercedes не випускає “побутові прилади на колесах”, а створює авто, які викликають бажання, а не просто задовольняють потреби.Натомість бренд зосередиться на передачі через дизайн почуття “поваги”, яке, на думку Вагенера, асоціюється у клієнтів із маркою: “Ви заслуговуєте поваги. Ви досягли успіху у житті, і ваше авто має це відображати”.Як приклад такого підходу Вагенер навів новий концепт, представлений у Шанхаї, зазначивши, що він “майже готовий до серійного виробництва”. Цей електричний мінівен демонструє майбутнє покоління V-Class та побудований на платформі VAN.EA. Серед особливостей – велика світлова решітка, сучасні світлодіоди, витончені обводи кузова та інтер’єр із 65-дюймовим екраном і 42 динаміками.Вагенер особливо виділив унікальну решітку радіатора Vision V: “Ми бачимо багато масивних решіток, але розмір – не головне. Повага пов’язана з глибиною. Наша решітка має значення, яке люди по всьому світу асоціюють із брендом – такого немає в інших виробників”.Електрокари та авто з ДВЗ отримають єдиний стильMercedes давно заявляв про намір уніфікувати дизайн своїх моделей, відійшовши від неоднозначних округлих форм лінійки EQ. Новий підхід уже видно у G-Class та майбутніх поколіннях GLC, E-Class та S-Class.“Спочатку ми робили електрокари особливими, щоб підкреслити їхню відмінність, зробити більш аеродинамічними та футуристичними”, – пояснив Вагенер. Тепер різниця між електрокарами та авто з ДВЗ втратила значення для покупців, тому бренд “однозначно відходить від цього принципу”.До 2027 року Mercedes планує представити 17 нових або оновлених електромоделей та 19 авто з ДВЗ. Це дасть дизайнерам численні можливості продемонструвати, що вони мають на увазі під “повагою”. Такий підхід допоможе бренду створити міцну ідентичність не лише серед німецьких конкурентів на кшталт BMW та Audi, але й у боротьбі з новими гравцями ринку.

Источник материала
loader