Вирішено проблему витоку пального в комерційних автомобілях Fuel Cell
Компанія Continental розробила новий продукт, який знижує витік водню у паливних системах комерційних автомобілів. Дуже низька щільність і дрібний розмір H2 або молекулярного водню в його паливному стані дозволяють йому просочуватися і проходити багато типів матеріалів. Це призводить як до втрати пального H2, так і до пошкодження матеріалу, що містить його, в деяких випадках відомому як воднева крихкість.
Для боротьби з витіканням та втратою водневого пального компанія Continental розробила синтетичний гумовий шланг EPDM (етилен-пропілен-дієн), який включає шар термопластичного матеріалу, покликаного діяти як бар’єр. Це, як стверджується, гарантує безпечну експлуатацію транспортного засобу, оскільки «мінімізує ймовірність виникнення займистої суміші водню і повітря в області подачі водню».
Забезпечуючи підвищену безпеку, ця лінія, як стверджується, також збільшує загальний запас ходу транспортного засобу за рахунок зниження втрат пального.
Крім того, новий матеріал шланга дозволить збільшити інтервали обслуговування/заміни, що допоможе зменшити вартість володіння.
Це також допоможе запобігти попаданню іонів з матеріалу шлангу в систему охолодження паливного елемента та можливе пошкодження протонообмінної мембрани, що може скоротити термін її служби.
Хоча термопластичний шар може зменшити проникнення водню в матеріал шланга, сам шланг повинен залишатися гнучким. Continental зазначила, що об’єднала свій досвід у цій галузі у новому бізнес-підрозділі Original Equipment Solutions (у складі групи ContiTech) для розробки цього та інших рішень для сектору комерційних транспортних засобів.

