Вирішено проблему витоку пального в комерційних автомобілях Fuel Cell
Вирішено проблему витоку пального в комерційних автомобілях Fuel Cell

Вирішено проблему витоку пального в комерційних автомобілях Fuel Cell

Компанія Continental розробила новий продукт, який знижує витік водню у паливних системах комерційних автомобілів. Дуже низька щільність і дрібний розмір H2 або молекулярного водню в його паливному стані дозволяють йому просочуватися і проходити багато типів матеріалів. Це призводить як до втрати пального H2, так і до пошкодження матеріалу, що містить його, в деяких випадках відомому як воднева крихкість.

Для боротьби з витіканням та втратою водневого пального компанія Continental розробила синтетичний гумовий шланг EPDM (етилен-пропілен-дієн), який включає шар термопластичного матеріалу, покликаного діяти як бар’єр. Це, як стверджується, гарантує безпечну експлуатацію транспортного засобу, оскільки «мінімізує ймовірність виникнення займистої суміші водню і повітря в області подачі водню».

Вирішено проблему витоку пального в комерційних автомобілях Fuel Cell - Фото 1

Забезпечуючи підвищену безпеку, ця лінія, як стверджується, також збільшує загальний запас ходу транспортного засобу за рахунок зниження втрат пального.

Крім того, новий матеріал шланга дозволить збільшити інтервали обслуговування/заміни, що допоможе зменшити вартість володіння.

Це також допоможе запобігти попаданню іонів з матеріалу шлангу в систему охолодження паливного елемента та можливе пошкодження протонообмінної мембрани, що може скоротити термін її служби.

Хоча термопластичний шар може зменшити проникнення водню в матеріал шланга, сам шланг повинен залишатися гнучким. Continental зазначила, що об’єднала свій досвід у цій галузі у новому бізнес-підрозділі Original Equipment Solutions (у складі групи ContiTech) для розробки цього та інших рішень для сектору комерційних транспортних засобів.

Источник материала
loader
loader