Ford відмовляється від розробки нової електричної платформи
Ford відмовляється від розробки нової електричної платформи

Ford відмовляється від розробки нової електричної платформи

Автовиробник Ford розробляв інноваційну електричну архітектуру для майбутніх моделей, яка мала оптимізувати програмне забезпечення, знизити витрати та підвищити конкурентоспроможність проти лідерів ринку, таких як Tesla. Однак, подібно до проблем Volkswagen з дочірньою структурою Cariad, цей проект зіткнувся з труднощами та був несподівано закритий.Система під внутрішньою назвою FNV4 розроблялася під керівництвом Дага Філда, колишнього топ-менеджера Apple та Tesla. У минулому році він став одним з найвисокооплачуваніших співробітників Ford, отримавши 15,5 мільйона доларів. Проте через стрімке зростання витрат на нову електричну платформу компанія вирішила припинити проект, використавши частину наробок для вдосконалення поточних програмних рішень.Програмне забезпечення – ключовий факторУ сучасних умовах, коли електромобілі стають майбутнім автомобільної галузі, а покупці очікують від транспортних засобів передових технологій, виробникам критично важливо забезпечити максимальну інтеграцію та функціональність програмного забезпечення. Однак через використання сотень електронних компонентів від різних постачальників часто виникають проблеми з їх взаємодією, що ускладнює процес оновлення програмного забезпечення “по повітрю”.Ford планував перейти на “зональну” систему, де окремі програмні модулі керували б певними частинами автомобіля, спілкуючись із центральним процесором. Такий підхід дозволив би скоротити кількість складних електричних з’єднань і прискорив би завантаження оновлень.У відеозверненні до співробітників, залучених до проекту, компанія повідомила про рішення зосередитись на вдосконаленні існуючих технологій. Паралельно невелика група інженерів продовжує розробку перспективної електричної архітектури.У офіційній заяві Ford підкреслив, що залишається прихильником розвитку зв’язкових технологій: “Ми прагнемо забезпечити повноцінний зв’язок для всіх наших моделей, незалежно від типу силової установки, тоді як багато конкурентів обмежують передові технології лише електромобілями”.

Источник материала
loader
loader