/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F18b624c64fe81ef6e1265af9cbe60c85.jpg)
Концесіонер Херсонського порту закликає Мінрозвитку розробити план відновлення підприємства
Про це повідомила пресслужба ТОВ «Херсонський порт», передає Укрінформ.
“Ситуація катастрофічна. Інфраструктура підприємства, його майно майже на 100% знищено, пошкоджено або викрадено військовими формуваннями РФ. Ми наполягаємо з 22 листопада 2022 року, що план та механізми відновлення потрібно узгоджувати завчасно. І тільки в такому разі розпочати перші будівельні та ремонтні роботи, залучати фінансування можна буде одразу, як дозволить безпекова ситуація», - йдеться в повідомленні.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fba3c0a2977a68d23a684df17ae712476.jpg)
Державне підприємство «Херсонський морський торговельний порт» перейшло під управління компанії-концесіонера ТОВ «Херсонський порт» 23 грудня 2021 року в межах проєкту приватно-державного партнерства. З початком повномасштабного вторгнення і окупації Херсону на території порту перебували військові РФ, які розграбували та знищили майже усе державне майно та майно концесіонера. Зокрема, знищено 68 одиниць транспорту та спецтехніки, 158 будівель та споруд, 32 одиниць плавзасобів, 14 портальних кранів тощо.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F902071bbd370c374052276e592b0371c.jpg)
У ТОВ «Херсонський порт» наголошують, що багато разів офіційно звертались до Міністерства розвитку громад та територій України, щоб спільно розробити та затвердити дієвий план відновлення порту. Проте профільне міністерство ще не затвердило рішення про створення робочої групи.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F068c35eccac4553dd2ac58be56912dfa.jpg)
“Таким чином на сьогодні об’єкта концесії у тому вигляді, в якому він був переданий за актом 23 грудня 2021 року, більше не існує, відсутність засобів виробництва повністю унеможливлює роботу морського портуХерсон та здійснення концесійної діяльності”, – зазначає компанія-концесіонер.
ТОВ «Херсонський порт» зараз за власні кошти організує охорону державного майна, забезпечує стоянку іноземних суден, у яких з початку збройної агресії відсутні екіпажі, та самостійно ремонтує об’єкти комунальної інфраструктури. Всі наслідки обстрілів фіксуються та реєструються в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень.
Як повідомлялося, в Одеському порту для поліпшення логістики впровадили систему управління рухом вантажного автотранспорту DocPort.
Фото: ТОВ «Херсонський порт»

