Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд
Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд

Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд

У Китаї утворився новий тренд на фото: зробити світлину, ніби «ковтаючи» потяг. Про це повідомляє «Главком» із посиланням на BBC.

Туристи стають у черги зробити подібні фото, тому що потяг метро, із яким вони фотографуються, унікальний – він їде через житловий будинок.

Цим потягом є знаменита монорейка Лізіба, відома вона саме тим, що проходить крізь будівлі. Вона вже давно є визначною пам'яткою міста Чунцин.

З початком 2025 року оглядовий майданчик у парку Біньцзян, розташованому в районі міста Цзянбей, став новим популярним місцем як для місцевих жителів, так і для туристів. Тут відвідувачі позують з відкритими ротами, створюючи ілюзію «ковтання» поїзда метро , ​​та роблять веселі та креативні знімки, де «їдять змій».

6 фото
  • Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд - Фото 1
  • Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд - Фото 2
  • Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд - Фото 3
  • Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд - Фото 4
  • Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд - Фото 5
Місцеві жителі та туристи на оглядовому майданчику парку Біньцзян у районі Цзянбей
фото з відкритих джерел

Як мережі відреагували на новий китайський тренд?

Реакція людей різноманітна, здебільшого вони жартують над кумедністю тренду. Проте є люди, які й переживають за тих, хто проживає у тому будинку, через який проходить потяг.

Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд фото 1
фото: скриншот коментарів із соцмереж
Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд фото 2
фото: скриншот коментарів із соцмереж
Фото, на якому треба «ковтнути» потяг: мережі сколихнув новий тренд фото 3
фото: скриншот коментарів із соцмереж

Також кава без кофеїну – новий тренд. Молоді споживачі з покоління зумерів все частіше віддають перевагу декафу. За даними Euromonitor, 46% споживачів різного віку замислюються про скорочення споживання кофеїну, а майже 50% молодих людей п'ють декаф щонайменше двічі на тиждень.

Источник материала
loader
loader