Кадилак розвіяв мрії про модель на базі Chevrolet Corvette
Кадилак розвіяв мрії про модель на базі Chevrolet Corvette

Кадилак розвіяв мрії про модель на базі Chevrolet Corvette

Минуло майже двадцять років з моменту появи Cadillac XLR, але ця модель досі залишається в пам’яті автолюбителів. Хоча вона не була ідеальною, сама ідея перетворення Corvette на розкішний флагман для конкуренції з німецькими авто досі виглядає привабливо.Особливо це актуально тепер, коли Corvette перейшов на компоновку з центральним розташуванням двигуна. Це робить нову версію XLR ідеальним доповненням до лінійки Cadillac, особливо у варіанті V-Series на базі моделі потужністю 1064 к.с.На жаль, цього не станеться. Президент GM Марк Ройсс у коментарі для Automotive News пояснив, що сучасний XLR не вписується в бренд-стратегію Cadillac. Вона передбачає використання спільних платформ із звичайними моделями, але з унікальним дизайном, інтер’єром та іншими відмінностями.Наприклад, Cadillac Escalade, Chevrolet Tahoe та GMC Yukon мають багато спільного, але розкішний позашляховик відрізняється ексклюзивним салоном. Він оснащений 55-дюймовим дисплеєм на всю ширину передньої панелі та опцією Executive Second Row з консоллю, бездротовими зарядками та відкидними столиками. Також доступна потужна версія Escalade-V з 6,2-літровим двигуном на 682 к.с.Сучасний XLR, навпаки, був би занадто схожий на Corvette. Як зазначив Ройсс, раніше він розроблявся як друга модель після Corvette, але зараз такий підхід неприйнятний.Celestiq готують до повторного запускуCadillac Celestiq представили у 2022 році, але його досі не бачили на дорогах. Виробництво мало розпочатися у грудні 2023-го, а перші поставки очікувалися у наступному році. Під час підготовки до запуску повідомлялося, що модель вже знайшла багатьох покупців.Однак клієнтам довелося чекати. Ройсс пояснив, що компанія не хотіла випускати авто, доки не буде досконалим програмне забезпечення. Зараз модель готують до повторного запуску, а перші поставки плануються до середини року.Якщо Celestiq стане успішним, він може дати початок лінійки ручної збірки. Це відкриває шлях для майбутнього виробництва концепта Sollei.Cadillac на шляху до успіху, але ще не «Стандарт світу»Поки інші люксові бренди стикаються з проблемами через тарифи, Cadillac має перевагу — більшість його моделей виробляються у США. Escalade збирають у Техасі, Lyriq і Vistiq — у Теннессі, а Celestiq і Escalade IQ — у Детройті. Лише XT4 виробляють у Мексиці.Ройсс визнає, що Cadillac ще не досяг статусу «Стандарту світу», але стратегія бренду чітка, і прогрес очевидний.

Источник материала
loader
loader