Новий компактний SUV BMW M може ховатися під виглядом iX3
Новий компактний SUV BMW M може ховатися під виглядом iX3

Новий компактний SUV BMW M може ховатися під виглядом iX3

Оновлення: Офіційна прем’єра нового iX3 відбудеться у вересні на мюнхенському автосалоні, і зараз інженери BMW завершують останні доробки моделі. Розробка електричного кросовера тривала досить довго, і на нових знімках прототип вже має серійні фари та задні ліхтарі.Один із тестових екземплярів, який вдалося зняти, був оснащений дисками, схожими на ті, що встановлюються на BMW M3. Поки неясно, чи це стандартні легкосплавні колеса, чи аеродинамічні кришки, але більш виражені пороги та масивний передній бампер вказують на те, що це може бути спортивна версія M50.Ця потужніша модифікація iX3, ймовірно, отримає два електродвигуни і збереже індекс M50. Крім покращеної силової установки та агресивнішого екстер’єру, очікується, що вона матиме спортивну підвіску з жорсткішими налаштуваннями та спеціальними режимами керування.Раніше фотографи також зафіксували прототип BMW iX3 Neue Klasse невдовзі після його виходу з конвеєра. Повністю електрична модель зараз проходить заключні випробування перед планованим стартом продажів наприкінці 2025 року.Хоча загальні обриси BMW iX3 Neue Klasse вже були відомі, ранні прототипи мали тимчасові світлові прилади. Тепер на машину встановили серійні фари та ліхтарі, які демонструють сучасний LED-дизайн. Це був останній невідомий елемент, оскільки кузов кросовера вже був розкритий у патентних кресленнях.Що з багажником спереду?Новий прототип також зняли з відкритим капотом. Хоча BMW iX3, схоже, не має переднього багажника, оскільки простір зараз зайнятий компонентами трансмісії, ця конфігурація може бути тимчасовим рішенням для тестування. Серійна версія, швидше за все, отримає додатковий відсік для зберігання, як у більшості сучасних електромобілів.Також помітні виїмні дверні ручки, які виглядають менш футуристично порівняно з концептом Vision Neue Klasse X. Судячи з усього, подібне рішення буде використано й у більшому iX5.Колеса прототипа свідчать про те, що це базова версія BMW iX3. Діаметр коліс серійної моделі, ймовірно, становитиме від 18 до 22 дюймів залежно від комплектації. Найбільші диски отримає потужна версія від підрозділу BMW M.Neue Klasse – перша ластівкаНовий iX3 стане першою серійною моделлю з дизайном Neue Klasse, який згодом запровадять у всій лінійці BMW, включаючи моделі з ДВЗ. Після кросовера очікується вихід седана i3, нової генерації 3-Series та X5/iX5 у наступні роки.Платформа Neue Klasse передбачає використання легших і ефективніших електродвигунів. iX3 пропонуватиметься з одно- та двоматорними варіантами потужністю від 300 до 600 к.с. Автомобіль отримає 800-вольтову архітектуру для швидкої зарядки та новітні акумулятори з на 20% вищою щільністю енергії, що збільшить запас ходу на 30%. У топовій версії iX3 зможе проїхати до 800 км на одному заряді.Серійне виробництво BMW iX3 на платформі Neue Klasse почнеться у другій половині 2025 року.
Источник материала
loader
loader