Фрахт панамаксів для перевезення українського зерна подешевшав
Фрахт панамаксів для перевезення українського зерна подешевшав

Фрахт панамаксів для перевезення українського зерна подешевшав

Фрахт панамаксів для перевезення українського зерна подешевшав

Ситуація для судновласників на фрахтовому ринку Чорного моря залишається складною і цього тижня ще більше погіршилася через подальше сповільнення експорту зерна з України.

Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Кількість нових заявок на вантажі є вкрай обмеженою, а фрахтувальники виходять на ринок із нижчими фрахтовими ідеями. Проте судновласники продовжують твердо відстоювати свої позиції, навіть для суден зі спотовими або близькими до спотових позицій. У результаті, кількість нових фіксацій є обмеженою, що ускладнює визначення динаміки ставок у сегментах коастерів і хендісайзів», — пояснив фахівець.

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, цього тижня ставки на перевезення зерна панамаксами з України знизилися. Фрахт для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю оцінюється в 32–33 $/т — на 2 $/т нижче, ніж тижнем раніше.

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 $/т.

У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зберігається на рівні 29-30 $/т.

Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 €/т.

Источник материала
loader
loader