/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fad6a76b69e1c93fe5085c365a3800124.jpg)
Фрахт панамаксів для перевезення українського зерна подешевшав
Фрахт панамаксів для перевезення українського зерна подешевшав
Ситуація для судновласників на фрахтовому ринку Чорного моря залишається складною і цього тижня ще більше погіршилася через подальше сповільнення експорту зерна з України.
Про це розповів аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Кількість нових заявок на вантажі є вкрай обмеженою, а фрахтувальники виходять на ринок із нижчими фрахтовими ідеями. Проте судновласники продовжують твердо відстоювати свої позиції, навіть для суден зі спотовими або близькими до спотових позицій. У результаті, кількість нових фіксацій є обмеженою, що ускладнює визначення динаміки ставок у сегментах коастерів і хендісайзів», — пояснив фахівець.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, цього тижня ставки на перевезення зерна панамаксами з України знизилися. Фрахт для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю оцінюється в 32–33 $/т — на 2 $/т нижче, ніж тижнем раніше.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні 16-17 $/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії зберігається на рівні 29-30 $/т.
Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 €/т.

