Індійський молочний гігант зайшов на ринок Іспанії та планує масштабуватись у ЄС
Індійський молочний гігант зайшов на ринок Іспанії та планує масштабуватись у ЄС

Індійський молочний гігант зайшов на ринок Іспанії та планує масштабуватись у ЄС

Індійський молочний гігант зайшов на ринок Іспанії та планує масштабуватись у ЄС

Найбільший молочний кооператив Індії Amul у межах стратегічного кроку з виходу на європейський ринок запустив продаж своєї свіжої молочної продукції в Іспанії.

Експансія здійснюється через партнерство між Федерацією з маркетингу молочної продукції штату Гуджарат (GCMMF), що управляє брендом Amul, і провідним іспанським молочним кооперативом Cooperativa Ganadera del Valle de los Pedroches (COVAP), пише DairyNews.today.

Співпраця із заснованою у 1959 році COVAP, яка щорічно переробляє понад 400 млн л молока, дозволяє Amul використовувати місцеві виробничі потужності та дистрибуційні мережі як в Іспанії, так і в інших країнах Європейського Союзу. Такий підхід дає можливість ефективно орієнтуватися в складній системі регулювання ЄС і при цьому знайомити європейських споживачів із продукцією бренду.

На першому етапі продукція Amul з'явилася на полицях магазинів Мадрида і Барселони, найближчим часом очікується розширення дистрибуції в інші іспанські міста: Малагу, Валенсію, Аліканте, Севілью і Кордову, а також у Лісабон (Португалія). Надалі компанія планує вихід на ринки Німеччини, Італії та Швейцарії.

Генеральний директор GCMMF Джайен Мехта підкреслив, що вихід на європейський ринок відповідає більш широкій меті Індії — закріпити Amul як глобальний молочний бренд. За його словами, партнерство з COVAP демонструє ефективність кооперативної моделі в міжнародній молочній індустрії.

Источник материала
loader
loader