/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F8fc04787617efa1d109e9c198f659cbb.jpg)
Американський ринок малих дронів переповнений, але є нюанс, - Business Insider
За прикладом України Пентагон починає переозброєння і готовий закуповувати дрони-камікадзе різних конструкцій. Виробники малих дронів порівнюють нинішні часи з бумом на світанку автобудування і шикуються у черзі за військовими доларами. Але в матеріалі Business Insider прогнозується, що цей період переживуть далеко не всі компанії.
Видання пише, що Пентагон давно використовує великі дрони, такі як MQ-9 Reaper, для розвідувальних і ударних місій. Але після аналізу війни в Україні прийшло розуміння, що недорогі, доступні дрони з видом від першої особи (FPV) посідають значне місце в сучасній війні. Саме тому Пентагон зацікавлений у різних моделях безпілотних літальних апаратів та готовий інвестувати і їх розробку. Але компанії та стартапи копіюють технології один в одного та не можуть запропонувати військовим чогось унікального.
"Ми бачимо багато компаній у цій галузі", – сказав Business Insider один з інвесторів.
Він зазначив, що в багатьох випадках може не бути суттєвих відмінностей у продуктах, які постачають ці компанії. Тому на ринку спостерігається велика конкуренція.
Як пише BI, Міністерство оборони США поширює інформацію про типи систем і можливості, які воно хоче отримати. А такий інтерес Пентагону стимулює ринок безпілотників і створює нові напрямки досліджень і розробок, навіть за відсутності інвестиційних програм.
"Багаторічна війна в Україні призвела до значного прогресу не лише у створенні безпілотних літальних апаратів, але й безпілотних наземних і надводних транспортних засобів, датчиків, засобів радіоелектронної боротьби, систем розвідки і спостереження тощо", - йдеться у статті.
Партнер венчурної компанії Shield Capital підтвердив журналістам, що нові технології, які демонструються в Україні, мають досить великий вплив на ведення війни.
Але зазначається, що оскільки ринок перенасичений, то виробники все частіше намагаються виділитися не тільки своїми можливостями, але і пристосованістю до контрзаходів, таких як радіоелектронна боротьба. Автори прогнозують, що не всі компанії, що зараз є на ринку, будуть конкурентоспроможними в довгостроковій перспективі. Дехто не зможе створити свій продукт, а інші не зможуть розширити виробництво, щоб задовольнити військовий попит.
Один з виробників безпілотників сказав, що нинішню ситуацію можна порівняти з початком розвитку автомобільної промисловості.
"100 років тому було багато компаній, які намагалися виробляти автомобілі, і в кінці кінців вижили найсильніші. Я думаю, це те, що ви починаєте бачити зараз", - сказав він.

