Фрахтувальникам суден іноді вдається збити ціни на перевезення зерна
Фрахтувальникам суден іноді вдається збити ціни на перевезення зерна

Фрахтувальникам суден іноді вдається збити ціни на перевезення зерна

Фрахтувальникам суден іноді вдається збити ціни на перевезення зерна

Судновласники на фрахтовому ринку Чорного моря продовжують твердо відстоювати свої позиції, намагаючись уникати подальшого зниження ставок попри обмежений попит на тоннаж.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Водночас у деяких випадках фрахтувальникам все ж вдається фіксувати угоди за дещо нижчими ставками в сегментах хендісайзів та коастерів, особливо на коротких маршрутах до Туреччини та країн Східного Середземномор’я», — додав він.

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю залишився на рівні 34 $/т.

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишився без змін на рівні 16–17 $/т.

У сегменті коастерів фрахт для партії кукурудзи обсягом 6 тис. т з дунайських портів України до східного узбережжя Італії також залишається стабільним — 29–30 $/т.

Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 €/т.

Источник материала
loader
loader