Допомога тваринам, які постраждали від війни: б’юті-бренди об’єднались заради добра
Допомога тваринам, які постраждали від війни: б’юті-бренди об’єднались заради добра

Допомога тваринам, які постраждали від війни: б’юті-бренди об’єднались заради добра

Відомі б’юті-бренди Elemis, Dermalogica, Grown Alchemist, Rejuvenated та Ten Science довели, що краса починається з турботи — не лише про себе, а й про тих, хто не може подбати про себе сам. У межах соціальної ініціативи вони спрямували частину прибутку на підтримку тварин, що постраждали від війни.

Протягом акції 100 гривень з кожного замовлення цих брендів передавали на потреби Бабинецького притулку для тварин, що на Київщині. У ньому зараз мешкає 119 собак — серед них ті, кого врятували під час затоплення Херсонщини, евакуювали з гарячих точок чи знайшли після того, як господарі залишили їх у зоні бойових дій. Є й особливі улюбленці — собаки військових, які нині на фронті.

Завдяки ініціативі притулок отримав:

  • 70 мішків корму по 15 кг — це понад тонна їжі, якої вистачить майже на місяць
  • 46 коробок засобів проти бліх і кліщів, які забезпечать тваринам базовий захист

Цей проєкт став можливим завдяки підтримці людей та невтомній праці пана Анатолія — засновника притулку, який щодня опікується тваринами, рятуючи їх не лише фізично, а й емоційно.

Варто зазначити, що всі бренди-учасники ініціативи дотримуються принципів етичної краси: не тестуються на тваринах і підтримують відповідальне ставлення до довкілля.

Ця ініціатива є черговим нагадуванням, що добро починається з дії. І навіть маленький внесок улюбленого крему чи сироватки може стати справжнім порятунком.

Источник материала
loader
loader