Морські перевезення зерна з України дорожчають на деяких напрямках
Морські перевезення зерна з України дорожчають на деяких напрямках

Морські перевезення зерна з України дорожчають на деяких напрямках

Морські перевезення зерна з України дорожчають на деяких напрямках

Ринок Чорного моря залишається млявим для судновласників у другій половині червня через збереження надлишкової пропозиції тоннажу порівняно з обсягом вантажів.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

Водночас зростання цін на бункерне пальне (приблизно на $100/т для MGO у Стамбулі з 12 червня) ускладнює фрахтувальникам утримання ставок на стабільному рівні.

«Невелике збільшення заявок на перевезення вантажів з України зі спотовими датами також частково посилило позиції судновласників. Як наслідок, у деяких випадках фрахтувальники змушені погоджуватись на вищі ставки, коли на ринку з’являється придатне судно», — додав експерт.

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю оцінюється на рівні 34-35 $/т (зростання на 1 $/т за тиждень).

У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії залишається на рівні останніх угод  17 $/т.

У сегменті коастерів фрахт для партії кукурудзи обсягом 6 тис. т з дунайських портів України до східного узбережжя Італії оцінюється на рівні 28-31 $/т відповідно (+1 $/т за тиждень).

Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 /т.

Источник материала
loader
loader