/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2f50def76c7e045c800218a6dbea25b3.jpg)
Україна отримає 76 мільйонів євро на будівництво євроколії від Польщі до Львова
Що відомо про євроколію Львів-Польща
Проєкт "Укрзалізниці" схвалив Координаційний комітет програми Connecting Europe Facility, повідомляє 24 Канал з посиланням на віцепрем’єр-міністра Олексія Кулебу.
Євроколія – це коротший час у дорозі, нові можливості для транзиту, розвантаження пунктів пропуску. І водночас – це інвестиція в економічну стійкість України, розвиток торгівлі, підсилення експорту, нові можливості для бізнесу та логістики,
– говорить Кулеба.
За його словами, це чіткий сигнал, що Україна вже частина європейської транспортної мережі. Це перша повноцінна ділянка майбутнього прямого залізничного з’єднання європейською колією з Європою: Скнилів – Мостиська ІІ, зі стандартом колії 1 435 міліметрів.
Чому змінюють ширину колії
Історично Україна успадкувала від Російської імперії та Радянського Союзу ширшу аніж у Європі залізничну колію. Зараз, коли Україна хоче приєднатися до Євросоюзу, вона також хоче вирішити проблему стандарту залізничної колії. Ширина української колії – 1 520 міліметрів – відрізняється від європейської колії – 1 435 міліметрів.
Як повідомлялося раніше, реконструкцію колії на дільниці Держкордон-Мостиська ІІ-Скнилів мають розпочати у 2026 році.

