/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fbe5bbdf5032c9109cff7ee7c9e11fa50.png)
Новий удар по гаманцях клієнтів: "Ощадбанк" змушує платити за безкоштовну послугу
Клієнти "Ощадбанку" зіштовхнулися із ситуацією, коли за безкоштовну, згідно з умовами банку, послугу їм довелося заплатити 100 гривень. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Як розповів клієнт, разом із дружиною вони звернулися до відділення "Ощада" для перевипуску картки у зв'язку із завершенням терміну її дії.
Менеджер оформила заявку без пояснень, видала розписку та відправила до каси, що вже виглядало незвичайно. Але головний сюрприз чекав там – касир попросив оплатити 100 гривень, не пояснивши, за що саме.
Клієнтам довелося знімати готівку в іншому банку. Але під час оплати з’ясувалося, що кошти йдуть не за картку, а за страховий поліс. Виявилося, що менеджер без попередження оформила договір страхування, чим фактично нав'язала додаткову послугу без згоди клієнта.
"Під час сплати цих 100 гривень виявилося, що касир перерахував їх не за перевипуск картки, а за страхування від нещасного випадку", - обурився клієнт.
Спроба з'ясувати ситуацію на гарячій лінії "Ощадбанку" не дала результатів – там порекомендували розв'язувати питання у відділенні. І лише після особистої розмови клієнтам повернули гроші.
Цей випадок викликає питання про прозорість роботи державного банку й особливо непокоїть, з огляду на те, що серед клієнтів "Ощадбанку" чимало пенсіонерів, які можуть не помітити нав'язаних послуг.

