До 600 км/год без коліс: у Китаї презентовано новий футуристичний потяг
Китайська компанія CCRC Changchun Railway Vehicles здійснила технологічний прорив, представивши прототип нового поїзда (маглева) на магнітній подушці (підвісці), здатного розвивати рекордну швидкість – до 600 км/год. Про це пише «Главком» із посиланням на sina.com.cn.
«У Пекіні зараз триває 12-та Всесвітня конференція з високошвидкісних залізниць, на якій також дебютував надпровідний електричний високошвидкісний поїзд на магнітній підвісці, який може розвивати швидкість до 600 кілометрів на годину» – зазначено у статті. Інженери компанії наголошують, що новий склад відрізняється безпрецедентною ефективністю, підвищеною безпекою, значним енергозбереженням та повною екологічністю.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F3678a5b3664ebba6b3eb7d5fb3b05873.jpg)
Старший інженер компанії CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd. розповів, що надпровідні електричні високошвидкісні поїзди на магнітній підвісці використовують бортові надпровідні магніти для взаємодії з котушками на колії, що забезпечує безконтактну роботу між поїздом і колією.
Порівняно зі звичайними залізничними транспортними засобами, транспортні засоби на магнітній підвісці мають низку переваг зокрема у вигляді високої здатності долати підйоми, малий радіус повороту, високу швидкість руху, низький рівень шуму під час роботи, високу безпеку, відсутність механічного зносу. Перевагами також є низькі витрати на ремонт та обслуговування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F8e5dfff313b912ede618da3ff4d28634.jpg)
Китай вже має багатий досвід в експлуатації таких технологій. З 2004 року в країні успішно функціонує комерційна лінія маглевів, яка з'єднує Шанхай із міжнародним аеропортом «Пудун». Потяги, що діють, на цьому маршруті розганяються до 430 км/год.
Новий надшвидкісний потяг, за прогнозами розробників, особливо затребуваний на маршрутах між великими мегаполісами Піднебесної. Згідно з планами китайського уряду, будівництво масштабних комерційних ліній для нових надшвидкісних маглевів почнеться за п'ять років.

