Mazda випустила дві ідентичні моделі SUV, але запевняє, що кожна знайде свого покупця
Mazda випустила дві ідентичні моделі SUV, але запевняє, що кожна знайде свого покупця

Mazda випустила дві ідентичні моделі SUV, але запевняє, що кожна знайде свого покупця

Коли Mazda презентувала CX-50 у 2021 році, багато хто припускав, що вона замінить CX-5. Однак зараз ситуація ускладнилася: оновлений CX-5 став більшим, отримав гібридну версію та, ймовірно, підвищиться у ціні, що зробить його ще ближчим до CX-50.Представники компанії пояснюють це тим, що ринок дозволяє. Віце-президент зі стратегічного планування Mazda North America Стефан Майстерфельд заявив: За його словами, CX-5 орієнтований на міських клієнтів, тоді як CX-50 приваблює тих, хто шукає пригод.Однак питання цінової політики залишається відкритим. Оскільки CX-5 імпортується з Японії, на нього може поширюватися митний збір у розмірі 27,5%, що може вплинути на кінцеву вартість. Попри це, компанія обіцяє лише незначне підвищення ціни.Наразі різниця у вартості між CX-5 та виробленим у США CX-50 становить лише $1730. Майбутнє покаже, чи зможуть ці дві схожі моделі продовжувати конкурувати на ринку, особливо з урахуванням зростаючої популярності електромобілів та змін у попиті споживачів. Виробник, здається, робить ставку на різні цільові аудиторії, але чи виправдає ця стратегія себе в довгостроковій перспективі?

Источник материала
loader
loader