/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3db640f89606f978adf995b838617d7d.jpg)
Mazda випустила дві ідентичні моделі SUV, але запевняє, що кожна знайде свого покупця
Коли Mazda презентувала CX-50 у 2021 році, багато хто припускав, що вона замінить CX-5. Однак зараз ситуація ускладнилася: оновлений CX-5 став більшим, отримав гібридну версію та, ймовірно, підвищиться у ціні, що зробить його ще ближчим до CX-50.Представники компанії пояснюють це тим, що ринок дозволяє. Віце-президент зі стратегічного планування Mazda North America Стефан Майстерфельд заявив: За його словами, CX-5 орієнтований на міських клієнтів, тоді як CX-50 приваблює тих, хто шукає пригод.Однак питання цінової політики залишається відкритим. Оскільки CX-5 імпортується з Японії, на нього може поширюватися митний збір у розмірі 27,5%, що може вплинути на кінцеву вартість. Попри це, компанія обіцяє лише незначне підвищення ціни.Наразі різниця у вартості між CX-5 та виробленим у США CX-50 становить лише $1730. Майбутнє покаже, чи зможуть ці дві схожі моделі продовжувати конкурувати на ринку, особливо з урахуванням зростаючої популярності електромобілів та змін у попиті споживачів. Виробник, здається, робить ставку на різні цільові аудиторії, але чи виправдає ця стратегія себе в довгостроковій перспективі?

