/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F3a017703222290c4f354aba09bc951a1.jpg)
Як Volkswagen Transporter отримав двері у незвичайному місці
Мікроавтобуси Volkswagen Transporter другого покоління (T2) свого часу допомагали дорожній поліції Бельгії та Нідерландів відловлювати порушників швидкісного режиму. Машини були укомплектовані досить громіздким радаром Gatsometer, що знаходився на місці переднього пасажира. Для оперативної роботи з радаром довелося зробити дверцята прямо в носовій частині кузова, з правого боку.
А тепер найцікавіше. Виявляється, радар був розроблений голландським автогонщиком Морісом Гатсонідісом, який у 1958 році заснував свою компанію для його виробництва – Gatsometer BV. Спочатку радар створювався для спортивних цілей, проте швидко знайшов застосування на дорогах загального користування.
А ще раніше, в 1948 році Моріс Гадсонідіс побудував й власний автомобіль – Aero Coupe 4000. Це було ефектне купе зі скляним дахом, що знімався, і двигуном Mercury V8, яке справило сенсацію на Женевському автосалоні. Наступного року Моріс побудував ще й гоночний автомобіль – Gatso 1500 Sport “Platje”. Машина оснащена 6-циліндровим 1,5-літровим двигуном Fiat в 55 к. с., побила годинний рекорд швидкості на домашній трасі у Зандворті.

