/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F699c3777681508d9ef7bf005e01edbb0.jpg)
Лідер кавового ринку заощадить €500 млн завдяки реструктуризації
Лідер кавового ринку заощадить €500 млн завдяки реструктуризації
Глобальний лідер кавового ринку JDE Peet's оголосив масштабну програму трансформації, яка дозволить зекономити €500 млн протягом кількох років.
Причина — рекордно високі ціни на каву, що суттєво тиснуть на маржинальність бізнесу, повідомляє TradeMaster.UA.
Новий генеральний директор JDE Peet's Рафаель Олівейра, який очолив компанію у листопаді 2024 року, заявив про спрощення структури, оптимізацію портфелю продукції та підвищення операційної ефективності.
Понад половину запланованої економії мають досягти вже до кінця 2027 року. Половину зекономлених коштів компанія реінвестує у три ключові напрями: розвиток мережі кав'ярень Peet's Coffee у США, масштабування преміального бренду кави L'OR і підтримку десяти стратегічних локальних брендів у ключових країнах.
Зазначається, що JDE Peet's володіє такими відомими брендами: Jacobs, L'OR, Peet's Coffee, Douwe Egberts, Tassimo, Senseo, Moccona, OldTown, Super, Pilão, а також Bravo та низкою локальних торгових марок у понад 100 країнах світу.
Попри зусилля з оптимізації компанія визнає, що уникнути подальшого зростання цін не вдасться. За словами керівництва, навіть кава Private Label дорожчає такими самими темпами або швидше, що свідчить про загальні проблеми ринку.
JDE Peet's очікує, що валовий прибуток щорічно зростатиме на 4–7%, а операційний прибуток — на 5–8% до 2032 року. Проте суттєвого зниження закупівельних цін на зелену каву найближчим часом не прогнозують.

