Китайські бренди обігнали європейських лідерів у їхній власній країні
Китайські бренди обігнали європейських лідерів у їхній власній країні

Китайські бренди обігнали європейських лідерів у їхній власній країні

Реєстрації нових автомобілів у Європі у червні 2025 року впали на 4,4%, а за перші шість місяців – на 0,3%. Однак найбільш вражаючими є показники китайських брендів, які демонструють стрімке зростання. За півроку їхні продажі зросли на 91%, досягнувши 347 100 авто, що становить 5,1% європейського ринку. Це більше, ніж у Ford (3,8%), і майже дорівнює показнику Mercedes (5,2%).BYD став лідером серед китайських виробників: продажі його електромобілів зросли на 143% у першому півріччі, досягнувши 41 300 авто. Це дозволило компанії посісти 12 місце серед найпопулярніших електробрендів, обійшовши Cupra та Ford. Крім електромобілів, успіху китайцям допомогли гібридні моделі, такі як BYD, Jaecoo та Omoda, які конкурували з Volkswagen Tiguan за звання найпопулярнішого PHEV у Європі.Серед інших переможців першого півріччя – Volkswagen Group (+3%), Renault (+6%), BMW (+4%) та Ford (+6%). Однак не всім брендам пощастило: Tesla зафіксувала падіння продажів на 33%, а Stellantis – на 9%.Dacia Sandero залишається найпопулярнішим автомобілем у Європі з 128 800 реєстраціями, попри падіння на 11%. Його найближчий конкурент, Renault Clio, збільшив продажі на 7%. Третє місце посів Peugeot 2008, а далі йдуть Volkswagen T-Roc, Golf та Tiguan.Модель Tesla Model Y, яка раніше була лідером продажів, випала з топ-10, зменшивши обсяги на 33%. Проте загальні продажі електромобілів у Європі зросли на 25%, досягнувши рекордних 1,2 млн авто за півроку.Цікаво, що китайські бренди не лише збільшують свою присутність, але й формують нові тенденції, змушуючи європейських виробників адаптуватися до змін. Їхній успіх особливо помітний у сегменті доступних електромобілів та гібридів, де традиційні автогіганти раніше домінували беззаперечно.

Источник материала
loader
loader