/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2c8f9067307046b69265329d5f5c236f.jpg)
Volkswagen представив несподівану електричну вантажівку – зовсім не ту, яку ви чекали
Volkswagen продовжує розширювати лінійку комерційних автомобілів, серед яких Multivan, електричний ID. Buzz та оновлений Transporter. Останній особливо цікавий тим, що доступний не лише як фургон, а й як вантажівка з подвійною кабіною. На відміну від деяких конкурентів, вона пропонує вибір між дизелем та повністю електричною версією.Модель дебютувала у 2024 році та розроблялася спільно з Ford. Вона має різні конфігурації, включаючи версію з відкритою платформою (Flatbed DoKa), яка призначена для перевезення габаритних вантажів.Вантажівка має подовжену базу – 3,500 мм, а загальна довжина становить 5,613 мм. Це на 263 мм більше, ніж у Amarok, і завдяки компактнішій передній частині більша частина цього простору припадає на вантажний відсік. Платформа має розміри 2,169 мм у довжину та 1,945 мм у ширину, що робить її більш простористою порівняно зі звичайними середньорозмірними пікапами.Вантажопідйомність дещо поступається конкурентам: дизельна версія витримує до 736 кг, а електрична – 785 кг. Цього достатньо для більшості завдань, але менше, ніж у деяких аналогів.Дизельний варіант оснащений 2.0-літровим чотирициліндровим двигуном у двох версіях: 108 к.с. або 148 к.с. Привід може бути переднім або повним, а коробка передач – механічною (6-ступінчастою) або автоматичною (8-ступінчастою).Електричний e-Transporter має двигун на задній осі з трьома рівнями потужності: 134 к.с., 215 к.с. або 282 к.с. Крутний момент у всіх версіях становить 415 Нм, що перевершує показники дизеля.Вартість дизельної версії в Європі стартує з €46,586, тоді як електрична коштує від €62,128. Для порівняння, Amarok починається з €58,525. Варто зазначити, що Transporter Flatbed DoKa може стати вигіднішою альтернативою для тих, хто цінує практичність і додатковий простір.

