/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa279765a63b9b6ba6cf97c1406641fb6.jpg)
50-річна Toyota Celica з двигуном V12 і фішкою, яка вразить власників M2 та Supra
Команда Attacking The Clock Racing вдихнула нове життя в класичну Toyota Celica 1976 року, встановивши під капот двигун V12 від Toyota Century. Цей проект вражає не лише потужністю, але й технічними рішеннями, такими як центральні замки коліс, штучно виготовлені повітряні патрубки та пневматична підвіска.Спочатку планувалося використати V10 від Lexus LFA, проте через складності з пошуком було обрано 12-циліндровий агрегат. Двигун модифіковано до потужності 700 к.с. з обертами до 10 000 на хвилину. Особливістю стала 8-ступенева автоматична коробка передач ZF8HP з додатковим педалем зчеплення, що дозволяє керувати автомобілем як механікою.Екстер’єр поєднує британський зелений колір з шкіряним салоном у відтінках бежевого, карбоновими елементами та ретро-дисками BBS. Задня підвіска перероблена на pushrod-систему, яку видно через полицю багажного відділення.Проєкт дебютував на SEMA 2024, але лише зараз отримав широке висвітлення. Ця робота демонструє, як ретельно підібрані деталі можуть перетворити ретро-авто на унікальний твід між класикою і сучасними трендами. Варто зазначити, що заводська версія нової Celica, яку готують до релізу, отримає лише 4-циліндровий турбодвигун – на фоні таких кастомних проектів це виглядає консервативним рішенням.

