/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F01e46c5d3553d8afce2c72c4fc68e53d.jpg)
У 90-х водії бачили вдвічі краще, ніж із сучасними позашляховиками
За останні 25 років кількість смертей серед пішоходів та велосипедистів зросла на 37% та 42% відповідно. Дослідники звертають увагу на зниження видимості з водійського місця через збільшення розмірів авто та зміни в дизайні. Інститут страхової безпеки на дорогах (IIHS) провів аналіз 17 моделей різних років випуску, щоб зрозуміти, як змінилися “сліпі зони”.Результати показали, що у SUV видимість в радіусі 10 метрів знизилася на 58%, тоді як у седанах – лише на 8%. Найгірші показники у Honda CR-V та Chevrolet Suburban: у першого видимість впала з 68% до 28%, у другого – з 56% до 28%. Високі капоти та великі дзеркала значно обмежують огляд, що становить небезпеку для пішоходів.Дослідники також відзначили, що метод IIHS дозволяє точно оцінювати рівень видимості, що може стати основою для майбутніх стандартів безпеки. Попри те, що седани показали мінімальні зміни, частка SUV на дорогах значно зросла, що посилює ризики.Ці дані підкреслюють, що дизайн автомобілів має враховувати не лише естетику, а й безпеку. Зростаюча увага до проблеми може спонукати виробників до створення авто з кращим оглядом, особливо в умовах міського руху.

