/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff8fb69f05e07c3ff18c09495a0503da1.jpg)
Як виправити помилкові свідчення лічильника й уникнути переплат
Що робити із помилковими показаннями лічильника?
Іноді трапляється, що споживач вводить неправильні цифри. У ДТЕК заспокоюють: якщо помилку виявили вчасно, її легко виправити. Особливо, якщо споживач користується чат-ботом компанії у Viber або Telegram, повідомляє 24 Канал.
Тобто, якщо помилкові дані передано, наприклад, за липень, то до 3 серпня їх можна оновити. Для цього просто повторно введіть правильні показники у чат-боті, а система автоматично зафіксує останній варіант як актуальний.
Як проходить коригування поданих показників?
У деяких випадках бот може попросити підтвердження. Зокрема, якщо нові свідчення суттєво відрізняються від попередніх. У такій ситуації потрібно надіслати фото лічильника, де чітко видно:
- поточні покази;
- зони споживання (для багатозонних лічильників);
- серійний номер пристрою.
Це дозволить ДТЕК оперативно скоригувати інформацію.
Як правильно передати показники лічильника?
- Щомісяця українці мають передавати показники електролічильника, адже це дозволяє уникнути необґрунтованих нарахувань і платити лише за фактичне споживання.
- Дані слід надсилати у ДТЕК з 30 по 3 число. Тобто два останні дні поточного місяця, а також три перші дні наступного.
Зверніть увагу! Краще перевірити передання, ніж потім оскаржувати некоректний рахунок. Якщо залишити все як є, то споживач ризикує отримати завищену суму до сплати, а подальше з’ясування обставин вимагатиме часу та зусиль.

