/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8250359c5cac9aca4714446febf7c131.jpg)
"Тихо ненавидять": річ, яка найбільше дратує бортпровідників у пасажирах
Мовиться про деяку поведінку під час користування туалетом. На неї вказали кілька досвідчених бортпровідників, розповідає 24 Канал, посилаючись на The Mirror.
Що найбільше дратує бортпровідників у поведінці пасажирів?
"Пасажири не завжди усвідомлюють наслідки своїх дійу такому обмеженому просторі. Одна з моделей поведінки, яку ми часто бачимо – і яка нас зводить з розуму – це залишати двері туалету незамкненими після виходу", – сказав один бортпровідник.
Бортпровідники обслуговують пасажирів / Фото Pexels
Хоча це може здаватися чимось дрібним, але незачинені чи привідчинені двері призводить до плутанини та затримок на борту. Пасажири можуть неодноразово стукати або намагатися увійти, думаючи, що в туалеті хтось є.
Ще однією поширеною проблемою є неправильне використання вказівника "зайнято". Деякі пасажири не повністю відмикають замок на дверях, через що індикатор не змінюється. Інші пасажири думають, що приміщення вільне і намагаються "вламатися" туди. А буває і навпаки – чекають, думаючи, що всередині хтось є. туалет вільний, хоча це не так, або навпаки.
Такі речі дратують не лише бортпровідників, а й пасажирів. Також до списку відносять тривале перебування в туалеті та змивання різних предметів в унітаз.
Бортпровідники завжди мають дбати про те, щоб туалет був доступним на випадок надзвичайних ситуацій. Коли пасажири своєю дивною поведінкою порушують функціональність, це, звісно, дещо дратує працівників.

