"Тихо ненавидять": річ, яка найбільше дратує бортпровідників у пасажирах
"Тихо ненавидять": річ, яка найбільше дратує бортпровідників у пасажирах

"Тихо ненавидять": річ, яка найбільше дратує бортпровідників у пасажирах

Мовиться про деяку поведінку під час користування туалетом. На неї вказали кілька досвідчених бортпровідників, розповідає 24 Канал, посилаючись на The Mirror.

Що найбільше дратує бортпровідників у поведінці пасажирів?

"Пасажири не завжди усвідомлюють наслідки своїх дійу такому обмеженому просторі. Одна з моделей поведінки, яку ми часто бачимо – і яка нас зводить з розуму – це залишати двері туалету незамкненими після виходу", – сказав один бортпровідник.

"Тихо ненавидять": річ, яка найбільше дратує бортпровідників у пасажирах - Фото 1
Бортпровідники обслуговують пасажирів / Фото Pexels

Хоча це може здаватися чимось дрібним, але незачинені чи привідчинені двері призводить до плутанини та затримок на борту. Пасажири можуть неодноразово стукати або намагатися увійти, думаючи, що в туалеті хтось є.

Ще однією поширеною проблемою є неправильне використання вказівника "зайнято". Деякі пасажири не повністю відмикають замок на дверях, через що індикатор не змінюється. Інші пасажири думають, що приміщення вільне і намагаються "вламатися" туди. А буває і навпаки – чекають, думаючи, що всередині хтось є. туалет вільний, хоча це не так, або навпаки.

Такі речі дратують не лише бортпровідників, а й пасажирів. Також до списку відносять тривале перебування в туалеті та змивання різних предметів в унітаз.

Бортпровідники завжди мають дбати про те, щоб туалет був доступним на випадок надзвичайних ситуацій. Коли пасажири своєю дивною поведінкою порушують функціональність, це, звісно, дещо дратує працівників.

Источник материала
loader
loader