Виробник Labubu звітує про вибухове зростання: прибуток +400%
Виробник Labubu звітує про вибухове зростання: прибуток +400%

Виробник Labubu звітує про вибухове зростання: прибуток +400%

Як зросли прибутки компанії?

Згідно зі звітом компанії, оприлюдненим на Гонконзькій фондовій біржі, виторг Pop Mart зріс більш ніж удвічі – на 204%, сягнувши 13,88 мільярдів юанів (приблизно 1,93 мільярди доларів), інформує24 Канал.

Чистий прибуток компанії підскочив майже вчетверо та становив 4,7 мільярдів юанів (понад 650 мільйонів доларів).

Яка роль Labubu у зростанні?

Ключовим драйвером зростання стала серія іграшок The Monsters, зокрема найпопулярніша – Labubu, яка принесла майже 35% загального виторгу.

У цілому на плюшеві іграшки припало 44% доходу Pop Mart – 6,14 мільярдів юанів (850 мільйонів доларів), що в 14 разів перевищує показники торішнього року.

Фахівці зазначають, що такий стрімкий ривок пояснюється не лише популярністю окремих героїв, а й загальним зростанням попиту на колекційні дизайнерські іграшки. Pop Mart активно розширює асортимент та виходить на міжнародні ринки, зміцнюючи позиції серед провідних гравців індустрії.

Що варто знати про Labubu?

  • Популярність Labubu значно зросла, коли зірки, як от Rihanna, опубілкували у соцмережі фото з фігурками. Далі сплеск інтересу спричинив вірусний контент у соціальних мережах.
  • Шалений попит на Labubu породив хвилю підробок – так званих "Lafufus". Вони легко руйнуються, становлять ризик для дітей і можуть спричиняти задуху.
  • Labubu – не просто іграшка, акультурний тренд. В Україні вона популярна серед колекціонерів, шукають її не лише в офлайн-магазинах, а й через доставку з Китаю.
Теги по теме
Китай
Источник материала
loader