Нова Mitsubishi Delica Mini нагадує компактну версію Pajero
Нова Mitsubishi Delica Mini нагадує компактну версію Pajero

Нова Mitsubishi Delica Mini нагадує компактну версію Pajero

Нова модель Mitsubishi Delica Mini вперше представлена в Японії перед запланованим виходом на ринок. Хоча зовнішність автомобіля може здатися знайомою, цей кей-кар повністю перероблений і отримав нові технології. Одночасно Mitsubishi анонсувала нове покоління механічно пов’язаної моделі ek Space.Mitsubishi Delica Mini був запущений у Японії навесні 2023 року, але жорстка конкуренція на ринку кей-карів змушує виробників постійно вдосконалювати свої пропозиції. Як наслідок, нове покоління моделі з’явиться на дорогах восени 2025 року з оновленим дизайном, покращеними технологіями та переробленою ходовою частиною.На перший погляд, новий Delica Mini легко впізнаваний, оскільки зберігає всі характерні елементи попередника. Проте при детальному розгляді видно, що екстер’єр повністю змінено.Спереду фари з напівкруглою LED-графікою у стилі Defender стали більшими, а решітка радіатора, натхненна Jeep, — товщою з виступаючою областю навколо емблеми. Бампер також оновили: з’явилися елементи Dynamic Shield кольору кузова, інші повітрозабірники та більш виразний захист днища.Капот, передні крила та двері стали більш рельєфними, а верхній кут лобового скла зміщено вперед на 115 мм (4,5 дюйма), що надає автомобілю більш вертикальної пози. Ще одна важлива зміна — цілісна D-стойка замість огинаного дизайну попередньої моделі. Ззаду встановлені сучасніші LED-ліхтарі, обробка багажних дверей кольору кузова та більший захист днища.Палітра кольорів оновлена двома новими відтінками: Sand Beige Pearl і Denim Blue Pearl, доступними в однотонному та двохтонному виконанні з чорним дахом. Модель завдовжки 3 395 мм (133,7 дюйма) зберігає компактність попередника і відповідає японським нормам для кей-карів.Салон отримав сучасніший цифровий щиток приладів з 7-дюймовим дисплеєм та 12,3-дюймовою мультимедійною системою, інтегрованими в одну панель. Використано якісніші матеріали з преміальною бежевою обробкою, покращено шумоізоляцію та розширено опції конфігурації сидінь. До обладнання входять розширений пакет ADAS та система 3D Multi Around Monitor, яка використовує чотири камери.Mitsubishi ще не оголосила характеристики нового Delica Mini, але попередня модель оснащувалася трициліндровим бензиновим двигуном об’ємом 658 см³. Атмосферна версія розвиває 51 к.с. (38 кВт) та 60 Нм крутного моменту, а турбована — 63 к.с. (47 кВт) та 100 Нм. Потужність передається на передні (FWD) або всі чотири колеса (повний привід 4WD) виключно через CVT-автомат.Водій може вибирати між п’ятьма режимами (Power, Normal, Eco, Gravel та Snow) залежно від місцевості. Кей-кар отримав нові амортизатори Kayaba Prosmooth, які разом із оновленою підвіскою покращують комфорт їзди; підвіска також відрізняється для моделей з повним приводом.Mitsubishi також представила нове покоління eK Space. Цей крихітний фургон має спільну платформу, салон та значну частину кузова з Delica Mini. Однак він відрізняється передньою частиною, нижчим кліренсом і не має пластикових накладок та захисту днища, як у свого «брата».Виробник вирішив припинити випуск варіанту eK Cross Space, який став зайвим через значно популярніший Delica Mini. Обидві моделі тісно пов’язані з новим Nissan Roox, представленим того ж дня.Вихід нових кей-карів Mitsubishi на японський ринок запланований на осінь. Delica Mini коштуватиме від ¥1,95 до ¥2,95 млн ($13 100–19 900), а eK Space — від ¥1,75 до ¥1,95 млн ($11 800–13 100).Ці оновлення показують, наскільки динамічним є ринок кей-карів в Японії, де постійні інновації та адаптація до потреб споживачів є ключовими для успіху. Зростання популярності компактних, але функціональних моделей, таких як Delica Mini, може вплинути на глобальні тенденції, особливо в умовах урбанізації та зростання вимог до екологічності транспорту.

Джерело матеріала
loader
loader