/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F4892ddad678eaae595af14fe7c441d86.jpg)
У Приват24 стався масштабний збій: що кажуть у банку
Вдень 22 серпня стався масштабний збій у "Приват24". Клієнти державного банку скаржилися, що не можуть увійти в застосунок ані з мобільного телефону, ані з комп'ютера.
Прессекретар державного банку "ПриватБанк" Олег Серга в коментарі виданню "РБК-Україна" підтвердив факт збою. Він зазначив, що клієнти можуть стикатися з проблемами під час авторизації в "Приват 24" і проведення деяких платежів.
"Наші фахівці відновлюють стабільну роботу сервісу", — запевнив прессекретар банку.
Станом на 14:50 у пресслужбі повідомили, що стабільну роботу застосунку відновлено.
Сайт моніторингу збоїв роботи сайтів і сервісів Downdetector показував сплеск перебоїв у роботі "Приват24" приблизно з 13:13 до 14:43 22 серпня.
Офіційних коментарів від представників "ПриватБанку" щодо причин збою роботи застосунку на момент публікації новини не було. Варто зазначити, про проведення регламентних робіт у "Приват24" клієнтів банку зазвичай попереджають заздалегідь з указанням точного часу.
Нагадаємо, 26 червня у застосунку для військовозобов'язаних "Резерв+" стався масштабний збій. В Міноборони радили військовозобов'язаним показувати співробітникам територіальних центрів комплектування і соціальної підтримки паперові військово-облікові документи.
16 серпня Міністерство юстиції України попереджало, що більшість сервісів у "Дії" не працюватимуть майже два дні через планове оновлення реєстрів.

