/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F1236f3b21eac636bdd8d5a4246fde502.jpg)
Безбар’єрність стала новою цінністю для 87% українців - Ломакіна
Про це сказала радниця-уповноважена Президента з питань безбар’єрності Тетяна Ломакіна в інтерв'ю Укрінформу.
"Інформаційні кампанії показують конкретно, що безбар’єрність означає: можливість пересуватися простором, читати інформацію, спілкуватися вільно. Відсутність цих можливостей – проблема, на яку потрібно реагувати. Ми бачимо запит суспільства, 87% українців вважають безбар’єрність новою цінністю", - сказала Ломакіна.
За її словами, дуже важливо проводити комунікаційні кампанії, які допомагають людям краще зрозуміти безбар’єрність і перетворити своє усвідомлення на дії.
"Наприклад, якщо люди бачать порушення доступності в громадських просторах чи освіті, вони можуть писати скарги до відповідних органів, або брати участь у громадському бюджетуванні, або шукати ресурси бізнесів чи міжнародних партнерів через конкурси і таким чином впливати на зміни", - сказала уповноважена.
Як повідомлялося, перша леді Олена Зеленська оголосила про старт кампанії соціальних змін «Коли можеш»і повідомила, що її метою буде роз’яснити шість ключових напрямків безбар’єрності.

