/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Ff2115ae7ac616bc81e10787e10e7329b.jpg)
Катрін Адт призначена генеральним директором бренду Dacia
Катрін Адт обійняла посаду Генерального директора бренду Dacia, змінивши Дені Ле Вота, який залишає компанію. Раніше віцепрезидент у Mercedes-Benz, Катрін Адт також стане членом Керівної команди Групи Renault. У межах нової організаційної структури вона підпорядковуватиметься Директору з розвитку Групи Renault, Фабрісу Камболіву.
«Під керівництвом Дені бренд Dacia став сильною маркою з привабливою лінійкою, що охоплює дедалі ширшу клієнтську базу. Від імені Групи Renault хочу висловити вдячність Дені за всі його досягнення протягом цих років. Із задоволенням вітаю Катрін Адт, чий досвід в автомобільній індустрії стане важливим надбанням для Dacia», – зазначив Генеральний директор Групи Renault Франсуа Прово.
«Ми раді вітати Катрін на чолі Dacia. Її глибокі знання та експертиза у сфері розвитку бізнесу дозволять нам зберегти динаміку бренду та, головне, разом подолати наступний виклик разом: електрифікацію модельного ряду у стилі Dacia. Тепер, коли бренд міцно закріпився на п’єдесталі європейського роздрібного ринку, наше завдання – зробити його новим орієнтиром серед електрифікованих автомобілів», – сказав Фабріс Камболів, Директор із розвитку Групи Renault.
Сьогодні Dacia, визнана як спеціалізований бренд доступної мобільності, стрімко розширюється, зокрема завдяки запуску свого SUV C-сегмента, Bigster.
Катрін Адт має майже 26 років досвіду в автомобільній галузі, працюючи у Daimler, зокрема Mercedes-Benz. За освітою юристка, вона обіймала різні керівні посади: генерального директора Mercedes-Benz у Люксембурзі, віцепрезидента з розвитку персоналу Daimler, генерального директора бренду Smart, а згодом – генерального директора Mercedes-Benz Own Retail Europe. Останнім часом вона очолювала корпоративний аудит у Mercedes-Benz. Протягом кар’єри, зосередженої переважно на сфері продажів і ритейлу, Катрін реалізувала кілька фундаментальних трансформацій, зокрема перехід Smart у формат 100% електричного бренду. Вона також активно підтримує розвиток різноманітності та менторство жінок у сфері технологій.
«Я дуже рада приєднатися до Групи Renault і очолити бренд Dacia. Для мене велика честь долучитися до написання нової сторінки в історії його надзвичайного успіху разом із винятковою командою. Формування бізнесу майбутнього завжди було моєю рушійною силою. Сьогодні ми стоїмо на переломному етапі – як технологічному, так і соціальному – у наших стосунках з автомобілем. Dacia послідовно демонструвала актуальність свого підходу через продукти, що глибоко відповідають очікуванням клієнтів. Dacia – це не просто бренд, це сміливе, розумне й доступне бачення мобільності. Ми повністю мобілізовані разом із командами Dacia та Групи, а також нашими постачальниками, партнерами і дистриб’юторами, щоб продовжити цю неймовірну подорож. З енергією, амбіціями та спільною метою ми й надалі будемо кидати виклик усталеним нормам і створювати справжню цінність для наших клієнтів», – підкреслила Катрін Адт, Генеральний директор Dacia.

