Катрін Адт призначена генеральним директором бренду Dacia
Катрін Адт призначена генеральним директором бренду Dacia

Катрін Адт призначена генеральним директором бренду Dacia

Катрін Адт обійняла посаду Генерального директора бренду Dacia, змінивши Дені Ле Вота, який залишає компанію. Раніше віцепрезидент у Mercedes-Benz, Катрін Адт також стане членом Керівної команди Групи Renault. У межах нової організаційної структури вона підпорядковуватиметься Директору з розвитку Групи Renault, Фабрісу Камболіву.

«Під керівництвом Дені бренд Dacia став сильною маркою з привабливою лінійкою, що охоплює дедалі ширшу клієнтську базу. Від імені Групи Renault хочу висловити вдячність Дені за всі його досягнення протягом цих років. Із задоволенням вітаю Катрін Адт, чий досвід в автомобільній індустрії стане важливим надбанням для Dacia», – зазначив Генеральний директор Групи Renault Франсуа Прово.

«Ми раді вітати Катрін на чолі Dacia. Її глибокі знання та експертиза у сфері розвитку бізнесу дозволять нам зберегти динаміку бренду та, головне, разом подолати наступний виклик разом: електрифікацію модельного ряду у стилі Dacia. Тепер, коли бренд міцно закріпився на п’єдесталі європейського роздрібного ринку, наше завдання – зробити його новим орієнтиром серед електрифікованих автомобілів», – сказав Фабріс Камболів, Директор із розвитку Групи Renault.

Сьогодні Dacia, визнана як спеціалізований бренд доступної мобільності, стрімко розширюється, зокрема завдяки запуску свого SUV C-сегмента, Bigster.

Катрін Адт має майже 26 років досвіду в автомобільній галузі, працюючи у Daimler, зокрема Mercedes-Benz. За освітою юристка, вона обіймала різні керівні посади: генерального директора Mercedes-Benz у Люксембурзі, віцепрезидента з розвитку персоналу Daimler, генерального директора бренду Smart, а згодом – генерального директора Mercedes-Benz Own Retail Europe. Останнім часом вона очолювала корпоративний аудит у Mercedes-Benz. Протягом кар’єри, зосередженої переважно на сфері продажів і ритейлу, Катрін реалізувала кілька фундаментальних трансформацій, зокрема перехід Smart у формат 100% електричного бренду. Вона також активно підтримує розвиток різноманітності та менторство жінок у сфері технологій.

«Я дуже рада приєднатися до Групи Renault і очолити бренд Dacia. Для мене велика честь долучитися до написання нової сторінки в історії його надзвичайного успіху разом із винятковою командою. Формування бізнесу майбутнього завжди було моєю рушійною силою. Сьогодні ми стоїмо на переломному етапі – як технологічному, так і соціальному – у наших стосунках з автомобілем. Dacia послідовно демонструвала актуальність свого підходу через продукти, що глибоко відповідають очікуванням клієнтів. Dacia – це не просто бренд, це сміливе, розумне й доступне бачення мобільності. Ми повністю мобілізовані разом із командами Dacia та Групи, а також нашими постачальниками, партнерами і дистриб’юторами, щоб продовжити цю неймовірну подорож. З енергією, амбіціями та спільною метою ми й надалі будемо кидати виклик усталеним нормам і створювати справжню цінність для наших клієнтів», – підкреслила Катрін Адт, Генеральний директор Dacia.

Источник материала
loader
loader