Майже 80% ринку: які кольори авто найчастіше купують в Україні
На ринку легкових автомобілів в Україні домінують ахроматичні кольори, що свідчить про прагматичний підхід покупців. На відміну від розвинених країн, де колір авто є способом самовираження, для українців важливіші практичність та ліквідність. Проц е повідомляє «Главком» з посиланням на Інститут досліджень авторинку.
Як зазначають в ІДА, актуальна статистика показує, що три відтінки – сірий, білий та чорний – становлять понад 73% від усіх продажів у сегменті вживаних автомобілів та понад 80% серед нових. Яскраві кольори, такі як червоний, синій чи зелений, обирає значно менша частка покупців.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2Fa2cf83bfa1180db55593c04675dcbf59.jpg)
Ця тенденція пояснюється кількома практичними причинами:
- Ліквідність на вторинному ринку. Ахроматичні кольори є універсальними, вони не виходять з моди, що позитивно впливає на вартість автомобіля при подальшому перепродажу.
- Практичність. На світлих відтінках, таких як сірий і білий, менш помітні дрібні подряпини, бруд та пил.
- Доступність. Виробники, слідуючи попиту, випускають більше автомобілів саме в цих кольорах, забезпечуючи їхню постійну наявність у дилерів.
Серед ключових змін – продовження строку обов’язкової перевірки транспортних засобів. Відтепер замість двох років перевізники проходитимуть її раз на три роки. Відповідно, свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення товарів під митними печатками та пломбами також діятимуть протягом трирічного періоду. Це дозволить зменшити витрати часу та ресурсів на повторні перевірки.

