Bufori показала купе CS8 за півмільйона доларів
Австралійсько-малайзійська компанія Bufori презентувала свій новий проєкт – спортивне купе CS8. Кузов виконаний з карбону та кевлару, а під довгим капотом ховається потужний мотор.
У 1988 році брати Ентоні, Джордж і Джеррі Хуорі створили в Австралії компанію Bufori. Назва є абревіатурою від Beautiful, Unique, Funtastic, Original, Romantic, Irresistible – «Гарний, Унікальний, Незвичайний, Оригінальний, Романтичний, Чарівний». У 1998 році компанія перебралася до Малайзії, де продовжила дрібносерійне виробництво родстерів та купе у стилі ретро.
У 2009 році компанія анонсувала гоночний купе BMS R1, а через 10 років з’явився його дорожній варіант CS. І ось тепер компанія презентувала готову до серійного виробництва модель CS8. Від свого прообразу 2019 року новинка відрізняється більш виразним дизайном, новою світлодіодною світлотехнікою, іншими бамперами, заднім спойлером та дифузором.
Для гармонізації вигляду CS8 витягли у довжину на 350 мм, а колісну базу збільшили до 2609 мм. Проте купе вийшло досить компактним: довжина досягає 4568 мм, ширина – 2030 мм, а висота – 1292 мм. Ковані 19-дюймові диски взуті до шин Michelin Pilot Sport 4S.
У салоні можна виявити аналогову шкалу приладів, спортивне кермо з обробкою зі шкіри та карбоновими вставками, а також два ківшеподібні крісла Recaro з електрорегулюванням та шкіряним оздобленням. На центральній консолі над дефлекторами клімат-контролю розташований 13,6-дюймовий вертикальний екран інформаційно-розважальної системи. У комплектацію входять сучасні системи допомоги водієві та смартмітка, що дозволяє власнику визначити місцеперебування автомобіля через GPS.
CS8 оснащений 6,4-літровим двигуном Hemi V8 з наддувом потужністю 604 кВт/821 к.с. і крутний момент 973 Нм. Двигун працює в парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач із гідротрансформатором, яка передає потужність на задні колеса через диференціал підвищеного тертя. За даними виробника на розгін від 0 до 100 км/год купе буде потрібно лише 3 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 330 км/год.
Покупці також можуть замовити атмосферний 6,4-літровий V8 потужністю 354 кВт/482 к.с. або 3,6-літровий двигун V6 від Stellantis, що пропонується у двох модифікаціях: з наддувом (339 кВт/461 к.с.) або атмосферний (239 кВт/324 к.с.). Завершує палітру силових агрегатів 3-літровий двигун із подвійним турбонаддувом потужністю 550 к.с. (405 кВт/558 к.с.).
Bufori CS8 буде оснащений адаптивною підвіскою, а впоратися зі спорткаром допоможуть гальма від Brembo. Споряджена маса становить 1550 кг, з невеликими коливаннями залежно від обраної комплектації.
На виготовлення одного купе CS8 потрібно понад 9000 людиногодин, і кожен екземпляр є унікальним. Компанія пропонує різні варіанти персоналізації: від індивідуальних відтінків та оббивки ручної роботи до унікальних матеріалів оздоблення. Крім того, кожен власник отримає у подарунок масштабну модель CS8. Ціна ексклюзивного купе стартує з позначки $517 тисяч.

