/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F7048ff9f99c9b41ce32955f16475d77b.jpg)
Українські споживачі масово переходять на сирний продукт
Українські споживачі масово переходять на сирний продукт
Українські сировари з початком осені традиційно очікують пожвавлення продажів.
Однак цього року сезонні надії може зіпсувати цінова ситуація: на тлі здешевлення сиру в ЄС (мінус 8% у серпні) вітчизняні виробники, навпаки, планують підвищити ціни — орієнтовно на 5%, повідомляє «Інфагро».
«Подорожчання українського сиру вже дає свої наслідки: імпорт зростає, а полиці магазинів усе частіше займає сирний продукт — дешевша альтернатива, яка стрімко набирає популярності серед споживачів», — зазначають аналітики.
І додають, що завдяки нижчій вартості саме сирний продукт зараз демонструє найдинамічніше зростання реалізації. Для багатьох покупців саме ця продукція стає єдиним доступним варіантом на тлі постійного подорожчання «справжнього» сиру.
«У таких умовах сировари змушені ділити ринок не тільки з імпортом, а й з конкурентами в межах країни, які роблять ставку на більш доступний формат. Очікується, що тренд на зростання споживання сирного продукту збережеться й надалі», — прогнозують фахівці.

