Медіахолдинг Live Network змінив назву та провів ребрендинг
Медіахолдинг Live Network змінив назву та провів ребрендинг

Медіахолдинг Live Network змінив назву та провів ребрендинг

Нове ім’я холдингу – Live Media Hub.

Медіахолдинг Live Network, до складу якого входять медіаплатформи «ТиКиїв» і «Новини.Live», оголосив про ребрендинг та зміни в проєктах. Нова назва холдингу — Live Media Hub.

Головним виконавчим директором оновленого медіахолдингу став Тимофій Єлістратенко, який понад три роки був його діджитал-директором. Раніше він працював маркетинг-директором в інформаційному агентстві «РБК-Україна», був керівником діджитал-проєктів у холдингу «Бліц-інформ» та директором з діджитал-маркетингу в «Україна 24» та медіа «Сьогодні». З середини 2022 року очолив проєкт «Новини.Live».

«Очолити медіахолдинг як CEO після трьох із половиною років у команді — це виклик і водночас привілей, адже йдеться про довіру до мене. Особливо у непростий воєнний час. Я впевнений, що зараз Live Media Hub здатний приносити реальну користь ще більше, ніж будь-коли. Ми фокусуємося не лише на новинах, а й на соціальних та освітніх ініціативах, відкритих і прозорих комунікаціях. Ми працюємо для того, щоб кожен міг жити й розвиватися у відкритому, чесному інформаційному середовищі», – розповів Тимофій Єлістратенко.

В пресслужбі медіахолдінгу додали, що запускають низку нових проєктів:

  • «Майбутнє України: Діти в студії» – це воркшоп з медіаграмотності, який передбачає інтеграцію дітей до робочого процесу в студії Новини.LIVE в ролі журналіста, вибір теми та реалізація сюжету під супроводом медійників. 

  • «Будинок української книги» – соціальний проєкт з підтримки публічних регіональних бібліотек шляхом забезпечення їх якісною сучасною українською літературою замість списаних російськомовних книг.

У вересні 2022-го ми повідомляли про те, що київський паблік у соцмережах «Типовий Київ» оновився та отримав назву «ТиКиїв». 

Медіахолдинг Live Network заснований наприкінці 2020 року, до його складу ввійшли регіональні телеканали Live (раніше Kyiv.live), «Типовий Київ», Odesa.live. Медіахолдинг належав нардепу від «ОПЗЖ» Вадиму Столару. 

Влітку 2022-го стало відомо, що він продав холдинг співзасновниці креативних агентств «We know how» і «Badoev ID» Ганні Ковальовій. Канали холдингу призупинили мовлення з 15 липня 2022 року до завершення бойових дій та скасування в Україні режиму воєнного стану. 

Читайте також:

  • Ганна Ковальова про купівлю каналів Столара, ребрендинг та амбіції відновити телемовлення

Фото: Live Media Hub

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader