До шортлиста міжнародного конкурсу Prix Italia увійшли проєкти Суспільного
До шортлиста міжнародного конкурсу Prix Italia увійшли проєкти Суспільного

До шортлиста міжнародного конкурсу Prix Italia увійшли проєкти Суспільного

Радіоверсія мілітарі-вистави «Ненароджені для війни» та диджитал-проєкт «Artилерія» потрапили до шортлиста міжнародного фестивалю Prix Italia.

Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, Prix Italia нагороджує найцікавіші проєкти за напрямами радіо, телебачення, драма та документальні фільми. Цього року організатори фестивалю Prix Italia отримали 247 програм від 89 організацій. Журі обрали найкращі роботи в кожній категорії — і в результаті до шортлиста увійшло 64 проєкти, серед яких і українські.

У категорії «Радіо та Подкасти» до шортлиста увійшла радіоверсія мілітарі-вистави «Ненароджені для війни» від радіо «Культура». Це історія про захисників із Третьої штурмової бригади на початку повномасштабного вторгнення: їхні прощання з рідними, будні у війську, небезпечні та кумедні ситуації на бойових завданнях, віру, мотивацію, розчарування — і про силу любові й підтримки в умовах війни. Історії озвучує не просто актор, а воїн, який сам пішов із театру на фронт, — Євген Авдєєнко. 

Ще один український проєкт, який відзначили на міжнародному рівні, — «Artилерія» «Суспільне Культура», що досліджує українську музику та її трансформацію під час війни. Він увійшов до шортлиста у категорії «Диджитал».

Фестиваль Prix Italia започаткувала національна суспільна телерадіокомпанія Італії RAI у 1948 році. Щороку журі відзначає найкращі радійні, телевізійні та диджитал-проєкти, що вирізняються якістю, інноваційністю й креативністю. Фестиваль також є майданчиком для професійного діалогу та обміну досвідом у сфері медіа.

 Фото: Суспільне

Матеріал створено за підтримки Фонду «Аскольд і Дір», що адмініструється ІСАР «Єднання» в межах проєкту «Сильне громадянське суспільство України — рушій реформ і демократії» за фінансування Норвегії та Швеції. Зміст публікації є відповідальністю ГО «Детектор медіа» та не є відображенням поглядів урядів Норвегії, Швеції або ІСАР «Єднання».

 

 

Читайте також
На «Суспільне Культура» стартують «Щоденники Євробачення»
Андрій Таранов, Суспільне: Ми маємо знати медійне меню українців в цілому
Команда «Суспільне Новини» отримала «Золоту кнопку» ютубу
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Источник материала
loader
loader